De vorige bewoners hebben één van de kozijnen vol gekladderd met muurverf. Eraf krabben zonder het kozijn te beschadigen lijkt onmogelijk. Met wat zoeken op Google word ik helaas ook niet wijzer.
Ik ben voorlopig vrij van werk en wil graag de kozijnen voorzien van een nieuwe laag verf, echter zonder een goede tip hoe ik de muurverf eraf krijg ben ik volgend jaar nog steeds bezig met dit eraf krabben.
Nu bedacht ik me dat ik vast niet de eerste Tweaker ben die tegen dit probleem loop, zijn er mensen met ervaring hoe ik dit eraf krijg zonder het kozijn te beschadigen? Het zijn (metalen?) kozijnen. Zie foto’s.
:strip_exif()/f/image/15EFuGRqJjxLJAizTFgeY0gO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/76t3zw9cDsWsDiO4PwPivDfq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben voorlopig vrij van werk en wil graag de kozijnen voorzien van een nieuwe laag verf, echter zonder een goede tip hoe ik de muurverf eraf krijg ben ik volgend jaar nog steeds bezig met dit eraf krabben.
Nu bedacht ik me dat ik vast niet de eerste Tweaker ben die tegen dit probleem loop, zijn er mensen met ervaring hoe ik dit eraf krijg zonder het kozijn te beschadigen? Het zijn (metalen?) kozijnen. Zie foto’s.
:strip_exif()/f/image/15EFuGRqJjxLJAizTFgeY0gO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/76t3zw9cDsWsDiO4PwPivDfq.jpg?f=fotoalbum_large)