Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:55
Beste tweakers,

Ik heb deze week een app gekocht genaamd Saymoney Pro. Dit koste €10.
Als ik in de windows store kijk zie ik het volgende staan via link die ik heb gehad in de mail van microsoft naar IE:
Saymoney Pro ( daarboven staat u hebt deze app.) en daarnaast kan ik de app nogmaals als cadeau kopen...
Als ik via de app store van microsoft ga dan vind ik bij mijn bibliotheek niets van app over saymoney, en via de search kan ik enkel de gewone versie downloaden (gratis). Als ik dit doe dan krijg ik gewoon de gratis versie...
Hoe kan ik nu de Pro versie vinden of installeren? Ik zit vast... alles aangeklikt en nergens een code of dergelijke te krijgen of in de app in te vullen. Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt,

Xavier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:45
Moet je even naar de geschiedenis van je Microsoft-account kijken.

https://account.microsoft.com/billing/orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Xavier001 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:17:
Beste tweakers,

Ik heb deze week een app gekocht genaamd Saymoney Pro. Dit koste €10.
Als ik in de windows store kijk zie ik het volgende staan via link die ik heb gehad in de mail van microsoft naar IE:
Saymoney Pro ( daarboven staat u hebt deze app.) en daarnaast kan ik de app nogmaals als cadeau kopen...
Als ik via de app store van microsoft ga dan vind ik bij mijn bibliotheek niets van app over saymoney, en via de search kan ik enkel de gewone versie downloaden (gratis). Als ik dit doe dan krijg ik gewoon de gratis versie...
Hoe kan ik nu de Pro versie vinden of installeren? Ik zit vast... alles aangeklikt en nergens een code of dergelijke te krijgen of in de app in te vullen. Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt,

Xavier

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 01-06-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
NotSoSteady schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:27:
Moet je even naar de geschiedenis van je Microsoft-account kijken.

https://account.microsoft.com/billing/orders
bedankt voor je antwoord, ja dan krijg ik wel de app te zien saymoney Pro
Echter als ik daar dan op klik kom ik op de pagina waar ik als cadeau kan kopen en boven de app staat gewoon U hebt deze app.
Ik kan enkel factuur enzo bekijken op de bestel geschiedenis... Maar kan nergens iets vinden waar ik de gekochte app kan openen of installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Xavier001 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:36:
[...]

bedankt voor je antwoord, ja dan krijg ik wel de app te zien saymoney Pro
Echter als ik daar dan op klik kom ik op de pagina waar ik als cadeau kan kopen en boven de app staat gewoon U hebt deze app.
Ik kan enkel factuur enzo bekijken op de bestel geschiedenis... Maar kan nergens iets vinden waar ik de gekochte app kan openen of installeren.
Ah, ik weet vermoedelijk wat het probleem is. De Pro-versie is niet beschikbaar in Nederland, heb het net voor je opgezocht en bij mij is er zelfs helemaal geen knop om de app te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x978cQl.png

[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 01-06-2023 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
NotSoSteady schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:43:
[...]

Ah, ik weet vermoedelijk wat het probleem is. De Pro-versie is niet beschikbaar in Nederland, heb het net voor je opgezocht en bij mij is er zelfs helemaal geen knop om de app te kopen.

[Afbeelding]
ja heb ik ook gedaan en de app zelf staat daar niet bij. Kan enkel via de store de gratis app installeren en deze opent dan de gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
NotSoSteady schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:43:
[...]

[Afbeelding]
bedankt voor je antwoord. ja ik woon in belgië en bij mij stond er wel koop voor €10 en nu komt er op cadeau schenken voor €15... ( na aankoop kan ik dus ook schenken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lr83Sp1X4jZrBseRu9twps8B2Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UhhYpfYCXqR7qhU75hYUVIWV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Xavier001 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:14:
[...]

bedankt voor je antwoord. ja ik woon in belgië en bij mij stond er wel koop voor €10 en nu komt er op cadeau schenken voor €15... ( na aankoop kan ik dus ook schenken)
Zou het bedrijf even mailen, want vermoedelijk hebben ze iets niet goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier001
NotSoSteady schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:32:
[...]

Zou het bedrijf even mailen, want vermoedelijk hebben ze iets niet goed ingesteld.
Heb ik ook al gedaan, voorlopig geen antwoord. Zal namiddag eens met Microsoft proberen bellen. Bedrijf is in zwitserland en heb gelezen dat daarheen bellen geld kost.
Pagina: 1