[FP] melding met 'bedankje/feedback' na geldige rapportage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Misschien projecteer ik nu iets, vul ik mijn eigen interpretatie in of stel ik nu iets voor waar alleen ik actiever/meer betrokken van word (of nou ja, iets dat feedback geeft zodat er een gevoel/reactie is dat je 'iets bijdraagt'). Ik begreep van een mod dat hier op het forum reeds een systeem voor is die dit doet.

Bij veel websites ben ik wat terughoudender met rapporteren als ik geen feedbacksignaal terugkrijg dat er iets mee is gedaan en het systeem (lijkt) te werken (ook alleen een bericht als iets daadwerkelijk wordt verwijderd door jouw rapportage). Een notificatie met "Bedankt daarvoor".

Ik heb al een tijdje niets meer gerapporteerd via de knop, dus ik weet niet of dit al is toegevoegd. Dit houdt me altijd gemotiveerd om (terechte berichten) te blijven rapporteren omdat je het gevoel hebt dat je iets kleins bijdraagt, maar ook omdat mensen die terecht zaken rapporteren vaker 'geconfronteerd' worden met het systeem, en ik denk dat dit stimulerend kan werken. Zonder feedback zakt mijn motivatie eigenlijk altijd weg.

Hier zijn twee mogelijke benaderingen, een meer beknopte en een meer uitgebreide versie:
[Beknopte versie]
Op [datum en tijd] heb je iets gerapporteerd, en we hebben actie ondernomen als reactie daarop.
[Uitgebreidere versie]
[quote]
Op [datum en tijd] heb je een reactie van [gebruiker] met de volgende tekst:
, onder het nieuwsbericht [nieuwsbericht], gerapporteerd. [Modnaam] heeft de volgende actie ondernomen: [actie]. Bedankt voor je rapportage!

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39

MsG

Forumzwerver

De feedback zit toch al in de kleur van je topic report? Ik vind het dan goed genoeg dat de mod naar eigen inzicht wel of niet ingrijpt, in plaats van dat diegene aan mij nog weer een soort verantwoording schuldig is van wat er wel en niet gedaan is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
MsG schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:16:
De feedback zit toch al in de kleur van je topic report? Ik vind het dan goed genoeg dat de mod naar eigen inzicht wel of niet ingrijpt, in plaats van dat diegene aan mij nog weer een soort verantwoording schuldig is van wat er wel en niet gedaan is.
Het gaat bij deze feature om de rapporteer knop op de frontpage, niet op degene die je hier op het forum hebt. Die op de FP veranderd namelijk niet van kleur.

[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 01-06-2023 17:22 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999