Droogtorens

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicfr
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-03-2024
Wie heeft ervaring met droogtorens? Zoek eentje die lang meegaat en waar je veel was op kwijt kunt. Zelfs kwaliteit leifheit is wat dubieus als ik de reviews lees.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:03
Heb er thuis eentje (leifheit) staan. Ik merk dat een rekje veel fijner werkt. Als je bijvoorbeeld enorm veel t-shirts of ondergoed moet ophangen werkt het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 23:32
Wij hebben een Tomado Ciclone. Hij bevalt goed. Stabiliteit is een beetje afhankelijk van hoe je hem belast, maar hij valt eigenlijk nooit om. Fijn om de rekken in te kunnen klappen als je ze niet nodig hebt, of de helft van de toren te gebruiken als je een klein wasje gedraaid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De GF heeft deze gekocht, ik heb hem gisteren toevallig in elkaar gezet:

https://www.bol.com/nl/nl...te/9300000116361111/?s2a=

Alles past, makkelijk in elkaar te zetten en stevig genoeg. Voor de prijs prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:02
kijk even op Marktplaats...
Die van mij staat erop voor een tientje en het is echt een hele degelijke en stabiele.
Niet zo'n slap geval van de Action.
Vind het persoonlijk zonde om zoiets nieuw te kopen en voor een tientje kun je er geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb al enige tijd deze van de IKEA staan, bevalt uitstekend: https://www.ikea.com/nl/n...nnen-buiten-wit-40233154/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
Pyramiden schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:10:
Wij hebben een Tomado Ciclone. Hij bevalt goed. Stabiliteit is een beetje afhankelijk van hoe je hem belast, maar hij valt eigenlijk nooit om. Fijn om de rekken in te kunnen klappen als je ze niet nodig hebt, of de helft van de toren te gebruiken als je een klein wasje gedraaid hebt.
Second vote voor deze, wel duur, maar soms in de aanbieding voor 50 a 60 euro te vinden. Staat nu 7 of 8 jaar en is nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicfr
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-03-2024
Beetje late reactie maar dank voor de reacties. Ik overweeg inderdaad de tomado ciclone maar heeft geen haast.
Pagina: 1