Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto en videobewerking. Met programma's zoals: Adobe Lightroom, Photoshop, Magix VideodeLuxe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €700 á €800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 7, 16GB geheugen, wifi, bluetooth, Windows 11 Home.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lenovo IdeaCentre 3 - 27" - All-in-one PC - F0FY00BLNY
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Foto en videobewerking.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk weten of de Ryzen 7 5700U processor met 1,8 GHz (met Boost 4,3 GHz), en 8 kernen sneller en beter is voor foto en videobewerking dan mijn huidige desktop met Intel core i5 7400 processor, 3,0 GHz (met Boost 3,5 GHz) en 4 kernen. Intern geheugen is van beide 16GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto en videobewerking. Met programma's zoals: Adobe Lightroom, Photoshop, Magix VideodeLuxe
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €700 á €800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 7, 16GB geheugen, wifi, bluetooth, Windows 11 Home.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lenovo IdeaCentre 3 - 27" - All-in-one PC - F0FY00BLNY
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Foto en videobewerking.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk weten of de Ryzen 7 5700U processor met 1,8 GHz (met Boost 4,3 GHz), en 8 kernen sneller en beter is voor foto en videobewerking dan mijn huidige desktop met Intel core i5 7400 processor, 3,0 GHz (met Boost 3,5 GHz) en 4 kernen. Intern geheugen is van beide 16GB