The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Ik zal is belangstelling tonen 
Leuk! Die ga ik ook maken
(serieus)
Ik heb trouwens ook een pentium III 450 Mhz
Leuk! Die ga ik ook maken
Ik heb trouwens ook een pentium III 450 Mhz
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Draaien bij spanningen lager dan 4 volt de ventilatoren eigenlijk wel?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Het lijkt mij ook wel wat, maar ik snap dat schema eerlijk gezegt niet helemaal 
Maar dat ligt waarschijnlijk eerder aan mij dan aan jou
Maar dat ligt waarschijnlijk eerder aan mij dan aan jou
he dit ziet er heel wat beter uit. ik denk dat ik ook maar eens een regeleaar ga maken voor mijn fans en de fans die ik erin gaa maken. wel zo gemakkelijk. Allen ik moet nog eens goed rond gaan kijken welke ideeen ik er allemaal in ga verwerken. Deze ziet er best wel straks uit.
Wèh zedde gij??
Op zondag 02 september 2001 20:26 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Volgens je grafiek draaid je ventilator maar vanaf 40°C hoger dan 7V.
Ik zou dat aanpassen zodat ie aan 40°C toch wel bijna max draaid aangezien ik 40°c al ZEER hoog vind voor een kast
toch leuke schakeling !!!
edit:
sorry beetje scheel gekeken
sorry beetje scheel gekeken
Wèh zedde gij??
Ik ben even de onderdelen langsgegaan en dit schame kost dus maximaal 5 gulden
Maar welke NTC heb ik nodig? Kan je het nr in de Conrad gids geven? En die BD 132 komt niet eens voor in de Conradgids
En kan ik niet ergens nog een potmeter tussenstoppen? zodat je hem af kan stellen?
Maar welke NTC heb ik nodig? Kan je het nr in de Conrad gids geven? En die BD 132 komt niet eens voor in de Conradgids
En kan ik niet ergens nog een potmeter tussenstoppen? zodat je hem af kan stellen?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Voor diegene die niet zo handig zijn aangelegd: Deze setjes kan je bijna bij iedere elektrozaak kopen voor fl.24,95.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Euhmmmmmm, ik heb dit allang in me kast zitten.
Heb de schema's (Eagle files) ook al es online gezet.
Ps, Conrad heeft deze nu ook, en kost je een geeltje.
Productinformatie
Temperatuurgestuurde ventilatorregelaar
Deze automatische temperatuur-gestuurde besturing is ontwikkeld voor in de handel verkrijgbare, kleine gelijkspanningsventilatoren (12 V), zoals deze in bijna alle PCs worden ingebouwd voor de koeling. Aan de temperatuurgevoelige zijde wordt een NTC gemonteerd, die invloed heeft op het temperatuurgevoelige toerental van de ventilator. Via een trimpotmeter wordt het minimale toerental vooraf ingesteld.
Technische spec.: Voedingsspanning 12 V= · Belasting max. 500 mA · Afm. 40 x 40 mm.
Hfl. 24,95
Dit is te vinden/betellen op: www.conrad.nl/cgi-bin/ass/AssDisplay.pl?&PP_PAR[USER_ID]=0201042800999459280&TK_PAR[SUCHBEGRIFF]=117323&URL=/nav/frames/f_unten_sws.html&PP_PAR[TEXT]=2]
And The Only One
hmm voor een geeltje kun je niet gaan klooienOp zondag 02 september 2001 21:39 schreef Diamon het volgende:
Euhmmmmmm, ik heb dit allang in me kast zitten.
[..]
Mja, je bent een Tweaker of je bent het niet.
Okay, je moet effe iemand vinden die de printjes kan etsen, maar verder is het makkelijk.
O'ja, tis nog leuk ook
Okay, je moet effe iemand vinden die de printjes kan etsen, maar verder is het makkelijk.
O'ja, tis nog leuk ook
And The Only One
Die van conrad kan maximaal 500 ma hebben...das toch 6 watt ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
jepOp zondag 02 september 2001 23:00 schreef JT het volgende:
Die van conrad kan maximaal 500 ma hebben...das toch 6 watt ?
maar die tor zal wel een BD139 zijn ...
als je die op een koelplaatje schroeft kan ie zo 1A trekken
en anders bak je er een zwaardere tor op (eventueel in een to220 behuizing)
Pagina: 1