Laptop BB guide toevoegingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derooke
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 10:20
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.

review: Laptop Best Buy Guide - Juni 2023
Jelle Stuip : auteur

Zou het mogelijk zijn om in de BB guide ook rekening te houden met het gaming gedeelte in de 1000 euro categorie (niet alleen thin en light).
Graag zowel laptops die gaming power hebben maar geen bling bling (dus niet perse de naam gaming laptop hebben maar het wel kunnen).
Want rond na de 700 euro veranderd er nog heel wat qua mogelijkheden denk ik . Ook qua Photoshop, Lightroom ect.

Alvast bedankt om te antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Hi @derooke , bedoel je dan laptops tot duizend euro waar je ook mee kunt gamen? Daar hebben we in de vorige bbg (review: Laptop Best Buy Guide - April 2023) aandacht aan besteed. We zijn sowieso aan de LBBG aan het sleutelen, en ik loop een beetje op de feiten vooruit, maar het doel is om uiteindelijk in meer categorieën laptops te gaan testen. Gaat nog wel even duren, dus verwacht niet dat dat bij de volgende LBBG al het geval is, maar je bent niet de enige met de vraag om meer gamelaptops :)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derooke
Hey, die van april moet ik gemist hebben(zal ik zeker nog bekijken) .

Ik bedoel een beetje over de hele lijn, mensen met een 'minder' budget kunnen bvb ook heel fijn gamen (zelf met een Vega onboard zijn er dingen mogelijk) maar weten niet altijd wat de beste keus is. (Bvb op de 700 euro limiet veranderd het van NVIDIA naar 3050 maar ook de 1060 is daar nog beschikbaar ect, wat is dan beter? Dit mis ik een beetje. En dan op 1000 euro heb ik het gevoel (mogelijk onterecht) dat er eigenlijk heel weinig veranderd in Gamelaptops. Vanaf wanneer dan wel enz .
En in België tegenover Nederland (toetsenbord) is de prijs ook vaak 100 euro Verschil.

Bvb onlangs vroeg er een vriendin welke laptop het beste was voor Photoshop (los van het scherm want dat was toen redelijk duidelijk) voor een 2000 euro ik kon geen klaar een duidelijk antwoord geven .

Snap je een beetje wat ik bedoel?

Ik vind het zeker wel tof dat deze artikels er zijn en kom graag naar tweakers om dingen te lezen en info op te doen. Maar dit mis ik een beetje.
Bedankt voor de supersnelle feedback .

Mvg

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Als ik het goed begrijp ben je ben je op zoek naar informatie over laptops die buiten de huidige cateogrieën vallen. Je noemt bijvoorbeeld de budgetgamelaptop van ~700 euro en de Photoshop-laptop van 2000 euro. In m'n vorige reactie noemde ik al dat we in de toekomst meer categorieën willen gaan toevoegen en testen. Daar wil ik nog niet te veel over zeggen, want zo ver zijn we nog lang niet, dus hier houd ik het even bij. Verder lees ik ook dat je achtergrondinformatie binnen een categorie mist, zoals of je voor 700e beter voor een 3050 of een 1060 kunt gaan (3050!!), of dat er weinig verandert is bij laptops voor duizend euro. Maar eigenlijk vind ik dat we dat al vaak doen. Iedere pagina begint met een overzichtje van wat je kunt verwachten van een laptop in die categorie. Bij de categorie van 500 euro gaat het er uitgebreid over dat er weinig verandering in die categorie zit. En in de categorie van 1000 euro gaat het er uitgebreid over of je voor een oudere 5800U-processor, of voor een nieuwere 7530 moet kiezen (zoals in je voorbeeld van de 1060 vs 3050). Ik denk dus dat het grootste probleem is dat de huidige categorieën niet goed bij je wensen aansluiten, dus een oplossing zou het toevoegen van meer categorieën zijn...en daar wordt aan gewerkt ;)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derooke
Ok bedankt voor de feedback.