U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Vraag
Alle reacties
Die knop kan je gewoon induwen toch?
Lees het nog eens. TS heeft die knop niet.Releases schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:48:
Ik zie staan: Iets verkopen
Die knop kan je gewoon induwen toch?
https://www.facebook.com/help/972392066266648
In de marketplace kan ik prima een advertentie opvoeren, maar in andere groepen niet. Ik heb simpelweg niet de knop "kopen en verkopen" er tussen staan die andere gebruikers (zelfs mijn vrouw op dezelfde laptop) wel hebben. Volgens de beheerders van de groepen zou ik de optie wel moeten kunnen zien, maar nada.Releases schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:54:
Dan maar even Facebook KB bekijken.
https://www.facebook.com/help/972392066266648
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik probeer de afgelopen maanden al meerdere artikelen in verschillende groepen te verkopen, echt lukt dit mij niet. Bij meerdere groepen heb ik de beheerders/moderators al gevraagd waar dit aan zou kunnen liggen, allen zeggen zij dit niet te weten en het probleem nog nooit eerder te hebben gehoord. Via verschillende accounts van vrienden gekeken of ik daarmee wel iets op diezelfde groepspagina’s kon plaatsen, en dat lukt wel.
Ter info:
- Ik ben nooit gerapporteerd of zoiets.
- Ik heb ook nog nooit iets eerder verkocht via FB.
- ik heb een test-artikel via marketplace gemaakt en deze in een groep proberen te plaatsen, dit lukt ook niet.
- Via het FB help-centrum kom ik niet verder.
- Contact gezocht met FB via ‘Rapporteren’ en mail, maar geen reactie.
- Ik wil geen 2de ‘nep’profiel maken om te verkopen, ik wil dit graag via mijn eigen persoonlijke profiel doen.
Ook: check het profiel, staat daar niets raars zoals wonen in een ander land? Zegt het profiel dat je minderjarig bent?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Marketplace kan ik wel prima een advertentie aanmaken.
Ik heb zo een beetje alle instellingen al nagelopen binnen facebook, maar kan nergens ook maar een optie vinden die hiermee te maken heeft....
Helaas reageert Facebook zelf niet op gerapporteerde fouten of wat dan ook
Mocht nog iemand een idee hebben waar dit aan kan liggen, hoor ik het ook graag, een tweede account aanmaken is geen optie zoals de starter van het topic ook al aangaf.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Correct!Cobb schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:03:
@AW_Bos geen idee hoe ik dat zou moeten doen? Inloggen met het account van mijn vrouw, dan de link kopieren maar mijn eigen ingelogde account?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik kan ook geen oplossing vinden.
Alles geprobeerd.
Hebben andere mensen dat ook en zou het daar misschien mee te maken kunnen hebben?
Nee, niks geroot en is op verschillende toestellen en windows apparaten hetzelfde probleem . Ik vermoed dat het een Google/Facebook account dingetje is, maar ik heb geen idee wat dan precies.joost89 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:14:
Ik ervaar het probleem hier ook en ik heb er al meer dan een jaar last van. Ik heb mijn Android toestel geroot en er Android 14 op draaien.
Hebben andere mensen dat ook en zou het daar misschien mee te maken kunnen hebben?
Ben er wel achter gekomen hoe je het kan omzeilen. Je kan een privé Facebook groep aanmaken en daar de verkoopfunctie aan toevoegen. Vervolgens kan je via deze groep wel een advertentie aanmaken en vervolgens ook publiceren aan andere groepen. :-)Cobb schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 23:18:
[...]
Nee, niks geroot en is op verschillende toestellen en windows apparaten hetzelfde probleem . Ik vermoed dat het een Google/Facebook account dingetje is, maar ik heb geen idee wat dan precies.
Bedankt!
Ben wel beheerder van een eigen pagina. Denk niet dat het daarmee te maken heeft.JasmijnV schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:39:
Ik ervaar sinds kort hetzelfde probleem. Zijn jullie toevallig mede-beheerder van een (bedrijfs)pagina op Facebook? Zou het daar aan kunnen liggen?
Bedankt!
Precies hetzelfde heb ik ook, zoals hierboven vaak genoemd. Zelf iets in een groep adverteren kan/werkt niet, adverteren op marketplace lukt maar vervolgens nergens kunnen delen en of plaatsen…joost89 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:51:
[...]
Ben er wel achter gekomen hoe je het kan omzeilen. Je kan een privé Facebook groep aanmaken en daar de verkoopfunctie aan toevoegen. Vervolgens kan je via deze groep wel een advertentie aanmaken en vervolgens ook publiceren aan andere groepen. :-)
Privé groep gemaakt, advertentie gemaakt en kan het nu delen in andere groepen, dank hiervoor!
Maar nog niemand een oplossing om het via de officiële weg te doen?
Mvg