Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
We zijn met diverse aanpassingen aan reviews bezig, en daarbij wordt ook veel code vernieuwd. Helaas is daarbij ook wel duidelijk geworden dat "business rules" niet altijd op de meest logische plek staan. Zo ook die voor 'een review die nog in preview staat, moet nog geen publicatiedatum hebben'.
Er gaat een fix over een paar minuten live.
Er gaat een fix over een paar minuten live.
Als je toch met die code bezig gaat... De publicatiedatum hoeft niet aangepast te worden wanneer ik er als admin mee bezig ga, bijvoorbeeld als ik de status aanpas naar locked of verwijderd. In het verleden was het heel makkelijk om de publicatiedatum aan te passen, wat mij betreft zet je die nu vast op de eerste publicatiedatum.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Voor zover ik die code heb bekeken zou dat al zo hebben moeten werken. Maar sowieso wordt de publicatiedatum niet (meer) verwijderd en alleen eentje ingesteld als ie 'online' gaat en er nog niet een had.Dirk schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:35:
Als je toch met die code bezig gaat... De publicatiedatum hoeft niet aangepast te worden wanneer ik er als admin mee bezig ga, bijvoorbeeld als ik de status aanpas naar locked of verwijderd. In het verleden was het heel makkelijk om de publicatiedatum aan te passen, wat mij betreft zet je die nu vast op de eerste publicatiedatum.
Dat laatste is dus ofwel direct bij het opslaan of nadat ie online wordt gezet na tijdelijk als preview te zijn opgeslagen. Maar van online naar preview (of locked/verwijderd) en daarna weer online zal niet de datum (meer) doen veranderen.