Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chesterling
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2023
Hallo Online vrienden

Ik ben voor het werk op zoek naar een krachtigere laptop, voorlopig zijn de zwaarste taken die uitgevoerd moeten werken, het maken, openen en bewerken van dwg files adhv AutoCad. Maar in de toekomst zou daar ook Revit bij komen, een iets zwaarder programma waar in 3D getekend wordt.

Nu omdat de laptop vrij portable moet zijn (kleiner dan 15 inch) was ik uitgekomen bij de Razer Blade 14, nu woon ik in België en werk ik met het Azerty klavier. Dus via de franse website kan je (franse) azerty klavier laptops kopen. Het model dat ik op het oog had kwam op 2399 euro

Nu vroeg ik me af of er belgische gebruikers waren van Razer laptops met Azerty toetsenborden en wat hun ervaringen hiermee waren.

Hierbij een link,

https://www.razer.com/fr-...ade-14/RZ09-0427EF23-R3F1

Graag jullie advies of ervaringen

Indien iemand een windows alternatief heeft, hoor ik het ook graag.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-08 09:17
Ik heb geen ervaring met Razer laptops maar waarom zou je alleen feedback van Belgische gebruikers willen? Het toetsenbord is hetzelfde alleen de letters zitten op andere plekken?

Laptops met fijne toetsenborden die ik ken:

HP elite en probooks
HP spectre
MS surface laptop (dit is het fijnste toetsenbord dat ik ken)

Dit is sowieso ook wel wat je persoonlijk prefereert dus ik zou aanraden om als je kan naar een electronica zaak te gaan waar ze een demo model hebben, ook al is het qwerty om even een beetje te voelen/proberen of het je bevalt.

[ Voor 26% gewijzigd door Darksequence op 31-05-2023 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chesterling
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2023
Omdat ik Belg ben en graag input had van iemand die een frans azerty gebruikt als Belgische Azerty gewoon zijnde. Ook hoe hun after sales service en support is en dergelijke. Van de feel enzo ben ik ervan overtuigd dat die zal volstaan, heb gewoon schrik dat het een domme zet is een toestel aan te kopen die eigenlijk niet beschikbaar is in mijn land.

Dacht dat die input het duidelijkste zou zijn.