Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zndrwrk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 17:24
[snip]

[ Voor 99% gewijzigd door zndrwrk op 29-03-2024 12:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Start met: tl;dr's boven de tekst zetten. ;-)

OT: Bij mij werkte altijd het beste als je open bent. En kwetsbaar durft op te stellen. Daardoor krijgt de werkgever meer vertrouwen in je. Hier een vraag gesteld krijgen en een gemaakt antwoord op formuleren werkt averechts.

Je kan dit.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuddenlyNinja
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-07 10:22
Ik heb niks toe te voegen wat betreft de vragen die je kunt verwachten, maar ik weet wel dat mensen in de regel meer kunnen dan ze zelf denken :)

Het feit dat je daar op gesprek bent betekent dat ze waarschijnlijk weten dat je "alleen maar" praktische ervaring hebt (tussen haakjes, mensen met praktische ervaring zijn erg fijn voor een manager) en dat je juist daarom aantrekkelijk bent voor ze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
ik ken de functie zelf niet, maar bij de meeste banen in de IT is het juist niet het antwoord op de technische vraag waar het om gaat, maar hoe je 'm aanvliegt. Oplossingsgerichtheid, hoe ga je dit antwoord zoeken, wie en wat heb je daarvoor nodig, welke gevolgen heeft alles. Dus zorg ervoor dat je out of the box blijft denken en je niet blindstaart op dat je 'het' antwoord moet geven. Vaak zijn er vele goede antwoorden (en zeker ook slechte!) dus zorg ervoor dat je het behandelt als wanneer je dat in je huidige werk zou tegenkomen.

I have stability. The ability to stab.