[WP] Beoordeling voorgestelde capaciteiten in offerte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Batilan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
Graag zou ik feedback willen vragen op de (voorgestelde) capaciteiten in bijgevoegde offerte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwgaFsjc4HNhDwVWtQYl8kjtZ64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2BFydvrY2oA4feWWAUlIi9h.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn vragen die natuurlijk vaker langs komen in het algemene topic, maar wil graag bevestiging / feedback van mijn eigen idee hierbij.

Ik heb eerder de situatie al uitgebreid beschreven. Het lijkt me gezien deze offerte dat ik dan toch het beste kan gaan voor een 3.5kW unit in de woonkamer (wel een Stylish) en een 2 kW in de Slaapkamer.

Ze zullen normaal gesproken vrijwel nooit tegelijk aanstaan (wellicht tegen de tijd dat we naar bed gaan alvast even de slaapkamer afkoelen (waarbij de unit beneden waarschijnlijk niet veel meer hoeft te doen), dus. De buiten unit zou dan het best een 4kW model met aansluiting voor 2 binnen units worden?

Hebben jullie nog specifieke ideeën m.b.t. concrete type nummers? In de kamer wil ik graag een Stylish vanwege het uiterlijk, in de slaapkamer komt hij "uit het zicht" te hangen en maakt dus niet uit. Verder nog zaken om rekening mee te houden? Ik ben gek op monitoring en automatisering, maar ik denk dat we in de praktijk de zaken gewoon aanzetten met de afstandsbediening. Verder zou het leuk zijn als ze in geval van een paar strenge winterdagen eventueel kunnen bijspringen, maar ik wil geen significant duurdere modellen aanschaffen voor die paar dagen per zoveel jaar.