Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 13:57
Hoi!
Mijn kinderen gebruiken een Switch, maar ik merk dat ze af en toe super vroeg, ofwel nog nacht, al naar beneden sluipen om te spelen.
Nu zou ik graag een tijdslot willen instellen dat de switch tussen 23 uur en 7 uur ochtend geblokkeerd is. Is dit mogelijk?

In de app ouderlijk toezicht kan ik wel bedtijd en maximale speeluur instellen, maar een tijdslot kan ik niet vinden. Zie ik iets over het hoofd of hebben jullie tips hoe ik dit instel?

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:13
Je kan hem ook gewoon weg leggen ;)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Je kan via de router een tijdslot instellen. Je moet dan zoeken het Mac-adres van de Switch en daarop de tijd instellen dat het niet online kan. Een betere optie is gewoon je kids waarschuwen dat ze vanaf een bepaalde tijd op de Switch mogen. Dan ze dat niet. Mogen ze een week lang niet op de Switch. Dat werkte toen bij mijn kinderen op de ps3 perfect. Inmiddels zijn mijn kids al volwassen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ dat inderdaad. En in geval van overtreding haal je de laders weg. Is zo afgelopen ;)

Ik neem aan dat je een switch ook zonder internetverbinding kunt gebruiken. Dan heeft blocken in een router überhaupt geen zin, spelen ze offline.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Er is een app die dit lijkt te kunnen: Nintendo Switch Parental Controls mobile app.
pinokkia schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:29:
Je kan via de router een tijdslot instellen. Je moet dan zoeken het Mac-adres van de Switch en daarop de tijd instellen dat het niet online kan.
Heel veel Switch-spellen zijn niet online, dus die hebben geen wifi nodig.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46

Sabbi

je denkt aan mij.

Je kan in de parental controls app de unlock-tijd vreemd genoeg niet zelf instellen. Die is altijd om 06:00 sochtends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Hahn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:32:
Er is een app die dit lijkt te kunnen: Nintendo Switch Parental Controls mobile app.

[...]

Heel veel Switch-spellen zijn niet online, dus die hebben geen wifi nodig.
Klopt helemaal. De kids kunnen gewoon offline gamen. Beste optie: niet luisteren gewoon een week lang geen Nintendo Switch games spelen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1