Vraag
Alle reacties
Wat voor een harde schijf is het precies? Deze lijkt me een stuk dikker dan een standaard laptop schijf.
Welke schijf heb je daar, en wat zegt de handleiding over de maximale schijfhoogte?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Volgens mij probeer je een 15mm drive in een 9.5mm bay te stoppen?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Yup, even gezocht op het bordnummer. Dat is een 15mm schijf, die zijn zelden geschikt voor laptops:
uitvoering: Seagate Barracuda Compute 2,5" (5400rpm), 4TB
@Bartboy om je van fatsoenlijk advies te voorzien, wat is precies je doel? Games installeren? Want dan zou ik toch sterk aanraden een SSD te pakken.
uitvoering: Seagate Barracuda Compute 2,5" (5400rpm), 4TB
@Bartboy om je van fatsoenlijk advies te voorzien, wat is precies je doel? Games installeren? Want dan zou ik toch sterk aanraden een SSD te pakken.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Is als opslag voor foto's bedoeld is laptop voor mijn vrouw. Heb ondertussen het ook gezien dat het dat probleem was maar welke HDD met veel opslag en niet te duur raden jullie aan? Wist niet dat er nog verschillen waren in diktes noop
hier.
hier.
Hoe groot moet het ongeveer zijn? Ik zou een SSD kiezen. Zoiets? uitvoering: Samsung 870 QVO 2TB
Ik wou er een 5tb insteken want in haar huidige zit er een 1 en die zat rap vol met de hoeveelheid foto's dat zij en mijn dochter trekken. Daarmee had ik die Seagate gekocht maar niet gezien dat het een smallere versie moest zijn
In de pricewatch kun je filteren op hoogte iirc. Zou daar beginnen.
Aangezien je deze toch al hebt en het om foto's / bewerking gaat: SSD in die laptop gooien van de juiste hoogte, en de HDD die nu niet past in een externe USB3 SATA casing doen. heb je best of both worlds (snellere laptop en meer opslag).
Aangezien je deze toch al hebt en het om foto's / bewerking gaat: SSD in die laptop gooien van de juiste hoogte, en de HDD die nu niet past in een externe USB3 SATA casing doen. heb je best of both worlds (snellere laptop en meer opslag).
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit! En misschien nog iets bij kopen om die 5 TB goed te kunnen backuppenThe Eagle schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:27:
In de pricewatch kun je filteren op hoogte iirc. Zou daar beginnen.
Eens met @The Eagle
Er zijn geen 2,5” HDD’s die de opslag bieden die je zoekt en passen in een laptop, want er moeten meer platters in dan in de beschikbare ruimte passen. Je zult een SSD van de juiste grootte of een laptop met meer opslagmogelijkheden moeten zoeken. De huidige schijf lekker in een behuizing doen.
Er zijn geen 2,5” HDD’s die de opslag bieden die je zoekt en passen in een laptop, want er moeten meer platters in dan in de beschikbare ruimte passen. Je zult een SSD van de juiste grootte of een laptop met meer opslagmogelijkheden moeten zoeken. De huidige schijf lekker in een behuizing doen.
[ Voor 7% gewijzigd door nelizmastr op 31-05-2023 07:58 ]
I reject your reality and substitute my own
Pagina: 1