Bij iemand mijn i7 4700MQ laptop CPU testen? R'dam Zuid+15km

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamtreater
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-06-2023
Door een vergissing met een losse voeding heb ik tijdens een reparatie een Lenovo E540 laptop met i7 4700MQ gesloopt. Ik ben op zoek naar iemand die (even) mijn i7 4700 MQ in een werkende laptop met Socket G3 / rPGA946B kan steken, want dan weet ik of het moederbord of de CPU kapot is.
Ik heb de voedings unit van de laptop al vervangen maar dat was het niet, blijft over het moederbord en of de processor. Ik wil eventueel het moederbord vervangen maar dan moet ik weten of de cpu het nog doet.
Misschien heeft iemand een passende kluslaptop open liggen? In de buurt van Rotterdam Zuid tot +/- 15km ?
Jay

[ Voor 5% gewijzigd door Dreamtreater op 30-05-2023 16:14 . Reden: opmaakfout ]

Jayzer

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08

Tazzios

..

moederbord vervangen? van zo`n oude laptop? dat kost je meer (als je al wat vind) dan een nieuwe laptop, kun je direct wat vlotter kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamtreater
  • Laatst online: 28-06-2023
Dank je, inderdaad, ik heb al wat anders snels sindsdien, maar voor de hobby en eer vind ik het leuk om te herstellen. Mobo'tje kost 40 euro soms. Het was best een leuke machine. Maar er komt een moment waarop ik mijn verlies moet nemen misschien.

[ Voor 16% gewijzigd door Dreamtreater op 30-05-2023 16:26 ]

Jayzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08

Tazzios

..

Ik kwam eentje van 400 tegen. Indien je een donor laptop waarbij bijvoorbeeld het beeldscherm stuk is kun je wel weer wat compleets maken voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Laatst online: 08:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit oproepje hoort thuis in Vraag & Aanbod, niet op het forum.

Dit topic is gesloten.