Verkeerde titel "Breekt de 'kabelloze' pc door?"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
review: Breekt de 'kabelloze' pc door? - Zelfs videokaart heeft geen stroomkabel @Tomas Hochstenbach

Ik vind de titel van het artikel niet passen bij de content. Ongeveer 50% van het artikel gaat over de "kabelloze" pc en de rest over rand apparatuur, maar het hele artikel gaat over ASUS (met wat vergelijkingen met andere merken). Is dit niet gewoon een overzicht van nieuwe aangekondigde ASUS producten? Het voelt een beetje als een editorial met clickbait title op deze manier.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 18:16

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Soepstengel schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 15:49:
review: Breekt de 'kabelloze' pc door? - Zelfs videokaart heeft geen stroomkabel @Tomas Hochstenbach

Ik vind de titel van het artikel niet passen bij de content. Ongeveer 50% van het artikel gaat over de "kabelloze" pc en de rest over rand apparatuur, maar het hele artikel gaat over ASUS (met wat vergelijkingen met andere merken). Is dit niet gewoon een overzicht van nieuwe aangekondigde ASUS producten? Het voelt een beetje als een editorial met clickbait title op deze manier.
We hebben ervoor gekozen om het belangrijkste onderdeel van de video en het artikel in de titel te plaatsen. De rest is in vergelijking daarmee klein bier. Het is geen overzicht van aangekondigde ASUS producten, er waren nog drie kamers en honderden vierkante meters aan booth met producten die we niet het uitlichten waard vonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
Tomas Hochstenbach schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 15:53:
[...]

We hebben ervoor gekozen om het belangrijkste onderdeel van de video en het artikel in de titel te plaatsen. De rest is in vergelijking daarmee klein bier. Het is geen overzicht van aangekondigde ASUS producten, er waren nog drie kamers en honderden vierkante meters aan booth met producten die we niet het uitlichten waard vonden :)
Maar dan denk ik dat het rand apparatuur niet in dit artikel thuis horen? Even als voorbeeld: "Breekt het gasloos koken door?" om vervolgens naast de nieuwste AEG inductie kookplaat in het artikel ook AEG staafmixers en AEG koelkasten (met RGB verlichting) uit te lichten.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 18:16

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Soepstengel schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 15:57:
[...]

Maar dan denk ik dat het rand apparatuur niet in dit artikel thuis horen? Even als voorbeeld: "Breekt het gasloos koken door?" om vervolgens naast de nieuwste AEG inductie kookplaat in het artikel ook AEG staafmixers en AEG koelkasten (met RGB verlichting) uit te lichten.
In de video is het logischer dan in geschreven vorm, dat ben ik met je eens. Maar we willen het artikel graag een zo volwaardig mogelijk alternatief laten zijn voor de hele video kijken, omdat we weten dat sommige tweakers dat weer fijner vinden. Het in de video wel behandelen maar doen alsof het niet bestaat in tekst is ook weer vreemd. Bovendien, veel tijd om daarover na te denken heb je tijdens zo'n sessie op een beurs niet. Wellicht hadden we de randapparatuur in z'n geheel weg kunnen laten, maar daar hebben we nu eenmaal niet voor gekozen. Worst case scroll je het door, best case vind je het een interessante verrassing :-)