Hallo allemaal, ik vroeg me af of iemand van jullie dit eerder is tegengekomen. Mijn G29 kalibreert niet goed, wanneer ik de voeding erin stop wilt het kalibreren maar dan schokt het 3 keer. Link naar video van schokkende stuur: https://www.reddit.com/r/...ng_properly_and_no_force/
Ook stuurt de auto in-game (city car driving) steeds naar links, maar alle knoppen op het stuur werken.
Het heeft ook geen forcefeedback. Het groene lampje aan de achterkant knippert constant. Ik heb de voeding die met de G29 wordt geleverd, getest met een multimeter en de spanning is ongeveer 23,5-24V wat goed zou moeten zijn. Verder heb ik de G29-voeding op mijn G25 geprobeerd en deze kalibreert en die stuur geeft goede forcefeedback. Ik heb ook de werkende voeding van mijn G25 geprobeerd op de G29, maar het mocht niet baten. Ik begin langzamerhand te denken dat iets mechanisch in het stuur defect is. Zou een van jullie wellicht weten wat er mis is? Kan het misschien zijn dat er een capacitor defect is?
Alvast bedankt voor de moeite!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Stroomvoeding goed in stopcontact en stuur drukken.
Werkende stroomvoeding van G25 wiel geprobeerd.
De-installeren en installeren van Logitech software.
Switchen tussen PS3 en PS4 modus.
Ook stuurt de auto in-game (city car driving) steeds naar links, maar alle knoppen op het stuur werken.
Het heeft ook geen forcefeedback. Het groene lampje aan de achterkant knippert constant. Ik heb de voeding die met de G29 wordt geleverd, getest met een multimeter en de spanning is ongeveer 23,5-24V wat goed zou moeten zijn. Verder heb ik de G29-voeding op mijn G25 geprobeerd en deze kalibreert en die stuur geeft goede forcefeedback. Ik heb ook de werkende voeding van mijn G25 geprobeerd op de G29, maar het mocht niet baten. Ik begin langzamerhand te denken dat iets mechanisch in het stuur defect is. Zou een van jullie wellicht weten wat er mis is? Kan het misschien zijn dat er een capacitor defect is?
Alvast bedankt voor de moeite!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Stroomvoeding goed in stopcontact en stuur drukken.
Werkende stroomvoeding van G25 wiel geprobeerd.
De-installeren en installeren van Logitech software.
Switchen tussen PS3 en PS4 modus.