Mijn vraag
Ik heb een factuur gedownload vanuit de mail naar het bureaublad die een achterlijk lange naam heeft maar ik krijg deze niet verwijderd. Als ik hem wil verwijderen krijg ik geen melding verder.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
In veilige modus precies hetzelfde
Ook een TXT bestandje gemaakt met dezelfde naam en die opgeslagen in de documenten map maar ook deze is nu niet meer te verwijderen. Windows 11 lijkt dus wat te flippen vanwege de naam gek genoeg....
Iemand een idee hoe ik dit weg krijg zonder hele pc opnieuw te installeren
Gaat om deze bestandsnaam overigens:
eyJraWQ[……..]WxnIjoiUlMyNTYifQ.eyJpc3MiOiJsbmstc3J2IiwiYXVkIjoibG5rLXJlcyIsImV4cCI[………]lZC00YmFlLWE4YmQtNzk2ZjZjMmQwM2VkLVY5OTN4RlJXa2xkT1lXLVdlMDdrU1EiLCJpYXQiOjE2ODUzNzA1NTIsInR5cCI6ImtyZWRfaW52b2lj.pdf
Ik heb een factuur gedownload vanuit de mail naar het bureaublad die een achterlijk lange naam heeft maar ik krijg deze niet verwijderd. Als ik hem wil verwijderen krijg ik geen melding verder.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
In veilige modus precies hetzelfde
Ook een TXT bestandje gemaakt met dezelfde naam en die opgeslagen in de documenten map maar ook deze is nu niet meer te verwijderen. Windows 11 lijkt dus wat te flippen vanwege de naam gek genoeg....
Iemand een idee hoe ik dit weg krijg zonder hele pc opnieuw te installeren

Gaat om deze bestandsnaam overigens:
eyJraWQ[……..]WxnIjoiUlMyNTYifQ.eyJpc3MiOiJsbmstc3J2IiwiYXVkIjoibG5rLXJlcyIsImV4cCI[………]lZC00YmFlLWE4YmQtNzk2ZjZjMmQwM2VkLVY5OTN4RlJXa2xkT1lXLVdlMDdrU1EiLCJpYXQiOjE2ODUzNzA1NTIsInR5cCI6ImtyZWRfaW52b2lj.pdf
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 29-05-2023 18:16 . Reden: Delen van filename verwijderd, lijkt een private token die je beter niet deelt ]