Apple betalings problemen Nederbelg.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hoi,

Wij wonen net over de grens in Belgie en werken beide in Nederland. Omdat het steeds lastiger en duurder wordt om een Nederlandse rekening aan te houden, hebben we besloten om de rekeningen (en creditcards) om te zetten naar een Belgische bank. Daar begonnen de problemen met voornamelijk Apple.

Omdat we in Nederland werken hebben we ook een Nederlandse Apple ID nodig. Dit omdat sommige apps voor de Nederlandse staat en die nodig zijn voor onze werkgevers, alleen in de Nederlandse store beschikbaar zijn.

Nu is het bij Apple niet mogelijk een Belgische creditcard (in de NL store) te koppelen. Tevens is het niet meer mogelijk een creditcard in Nederland af te sluiten als je niet in Nederland woonachtig bent. Paypal gaat ook niet, want ook bij PayPal controleerd men in welk land je paypal account is aangemaakt en is het niet mogelijk een creditcard uit een ander land te koppelen. Met apple pay kan je vreemd genoeg geen app store aankopen doen en je kunt ook zonder creditcard of paypal geen abonnementsaankopen en geen gezinsdeling doen. iDeal werkt niet voor de store en met Apple tegoed kan je geen abonnementen afsluiten en tevens geen gezinsdeling doen.

Wat een ZOOITJE is dit.

Heeft er nog iemand een creatieve (werkende) oplossing voor dit probleem?

Mvg,

Michel

[ Voor 5% gewijzigd door mw303 op 29-05-2023 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Apps van “de Nederlandse staat” zijn gratis, als dat voor de apps van je werkgever ook geld (lijkt mij wel) dan kan je nog een Nederlandse Apple ID overwegen. Voor alle Nederlandse gratis zaken gebruik je die en dan kan je gewoon netjes een Belgische voor alle betalende zaken gebruiken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Dank voor je reactie, maar Ik begrijp je reactie niet. Ik heb een Nederlandse Apple ID (waar ook al mijn aankopen op staan) en die moet en wil (o.a. voor werk) ik graag blijven gebruiken.

Voor zover ik weet kan ik geen twee apple ID's (Een Nederlandse en Belgische) toevoegen aan mijn telefoon, ipad, macbook etc.

Het probleem is dat ik er mijn Belgische creditcard niet kan koppelen aan mijn NL Apple ID en dus geen enkele bruikbare betalingsmethode kan koppelen voor abonnementen (zoals icloud storage) en gezinsdeling van aankopen.

Mvg,

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mw303 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:50:
Dank voor je reactie, maar Ik begrijp je reactie niet. Ik heb een Nederlandse Apple ID (waar ook al mijn aankopen op staan) en die moet en wil (o.a. voor werk) ik graag blijven gebruiken.

Voor zover ik weet kan ik geen twee apple ID's (Een Nederlandse en Belgische) toevoegen aan mijn telefoon, ipad, macbook etc.

Het probleem is dat ik er mijn Belgische creditcard niet kan koppelen aan mijn NL Apple ID en dus geen enkele bruikbare betalingsmethode kan koppelen voor abonnementen (zoals icloud storage) en gezinsdeling van aankopen.

Mvg,

Michel
Dat van die Belgische creditcard aan een Nederlands account gaan we hier niet kunnen oplossen want kan simpelweg niet.

Daarom zal je naar andere opties moeten kijken. Vandaar dus het Nederlandse en Belgische AppleID naast elkaar.

Volgens mij kan Apple je nu Nederlandse appleID omzetten naar een Belgisch AppleID, dan verlies je geen aankopen etc.

Het Nederlandse AppleID heb je dan alleen nodig als je wat uit de store moet downloaden voor je werk. Dat kan dan door even met dat id op de store in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:37

nelizmastr

Goed wies kapot

mw303 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:50:
Data weghalen uit je Nederlandse Apple ID, dat + abonnementen omzetten naar je Belgische, want je bent primair een Belg als je in België woont. Zolang je geen apps of in-app aankopen nodig hebt, hoef je geen betaalmethode in je dan lege Nederlandse ID te hebben.

Tenzij Vlaanderen onderdeel wordt van Nederland ga je daar niet onderuit komen.
Dan is het verhuizen naar Nederland of gaan werken in België.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apps nodig voor werk? Dan is dat primair het probleem van werkgever natuurlijk. Dan zal die een telefoon moeten leveren (of een vergoeding geven hiervoor), zodat jij een telefoon hebt met een Nederlandse Apple ID en dus je werk kunt doen. En aangezien het dan om alleen om die zakelijke apps gaat, kan dat ook een wat goedkopere mobiel zijn natuurlijk. Je gebruikt hem immers enkel voor de zaken waarvoor jij een Nederlands toestel nodig hebt. Wonend in Belgie en bankierend in Belgie, zal dat niet heel vaak zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Leuk, maar ik zit er niet op te wachten met twee telefoons rond te lopen. Deze telefoon is al betaald door de werkgever.

Ook kan ik geen manier vinden om tijdelijk een andere apple ID te gebruiken om een app te installeren zonder mijn bestaande apple ID er af te gooien. Kan aan mij liggen maar dat gaat volgens mij niet zonder een aanzienlijke impact.

[ Voor 49% gewijzigd door mw303 op 30-05-2023 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:14

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KTMEUr9xX4Oh1GHFpRpkx0zw-k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AWFV7FCfirhdhG58YiOe6Dxa.png?f=fotoalbum_large

Werkt dit niet gewoon?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Omdat het steeds lastiger en duurder wordt om een Nederlandse rekening aan te houden, hebben we besloten om de rekeningen (en creditcards) om te zetten naar een Belgische bank. Daar begonnen de problemen met voornamelijk Apple.
Als de problemen daar begonnen, is dat wellicht ook de start van de oplossing. Hoe ingewikkeld is het om bij enige bank naar keuze in NL een rekening aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Heel ingewikkeld. Ik kan bij een Nederlandse bank of direct bij een NL creditcard maatschappij geen nieuwe creditcard afsluiten omdat ik België woon zoals ik eerder al schreef.

Die heb je echter wel nodig voor abonnementen en gezinsdeling.

[ Voor 15% gewijzigd door mw303 op 30-05-2023 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 21:48
is giftcards gebruiken in plaats van een creditcard geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Daarmee kan je geen gezinsdeling doen.

[ Voor 27% gewijzigd door mw303 op 30-05-2023 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Voordat u uw locatie bijwerkt, moet u uw Store-tegoed opmaken, uw abonnementen opzeggen en een betaalmethode instellen voor het nieuwe land of de nieuwe regio.

Geen optie dus, want ik zou daarna weer terug moeten switchen naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
mw303 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 08:45:
Heel ingewikkeld. Ik kan bij een Nederlandse bank of direct bij een NL creditcard maatschappij geen nieuwe creditcard afsluiten omdat ik België woon zoals ik eerder al schreef.

Die heb je echter wel nodig voor abonnementen en gezinsdeling.
Bij welke banken ben je hiervoor geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

eLScha schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:02:
[...]

Bij welke banken ben je hiervoor geweigerd?
Je kunt als je bent geemigreerd idd geen credit card in NL aanhouden. Ervaring met Rabobank. Een betaalrekening is zelfs als lastig soms...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nelizmastr schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 07:46:
[...]

Data weghalen uit je Nederlandse Apple ID, dat + abonnementen omzetten naar je Belgische, want je bent primair een Belg als je in België woont. Zolang je geen apps of in-app aankopen nodig hebt, hoef je geen betaalmethode in je dan lege Nederlandse ID te hebben.

Tenzij Vlaanderen onderdeel wordt van Nederland ga je daar niet onderuit komen.
Dan is het verhuizen naar Nederland of gaan werken in België.
Dit is de oplossing lijkt mij.

Daarnaast kan je binnen de App Store steeds wisselen, dus als je perse dat appje van je werk nodig hebt kan je dat via account wisselen bewerkstelligen in de AppStore.

https://www.iculture.nl/t...unt-wisselen-iphone-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Dat zal dan de enige werkbare optie zijn, maar een oplossing vind ik het niet.

Mijn enige binding met Belgie is de plek waar mijn huis staat (300 meter over de grens) en voor de rest werken we in Nederland, betalen we belasting in Nederland, heb een Nederlands paspoort, een Nederladse ziektekostenverzekering (en ook in BE) en gebruiken we vrijwel uitsluitend Nederlandse diensten.

Dan is het simpelweg meer dan onhandig om een Belgische apple ID te hebben.

Is er niets ook zoiets van vrijheid van goederen, diensten en betalingsverkeer binnen de EU? Daar is namelijk bij de creditcard maatschappijen en bij Apple vrij weinig van te merken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Dit is een zeer werkbaar alternatief voor gezinsdeling. Helaas moet ik dan op de andere devices steeds inloggen met mijn apple ID om de aangeschafte apps met het gezin te delen, maar dat is te doen.
https://www.iculture.nl/t...unt-wisselen-iphone-ipad/

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesClever
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 14:21
Hi, ik weet niet zeker of Apple Pay hetzelfde werkt als een betalingsmethode voor je Apple ID. Maar ik kan mijn Litouwse iban Revolut ‘creditcard’ wel instellen voor Apple Pay op mijn Nederlandse iPhone.

Revolut heeft een gratis rekening optie, misschien kan dit een oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 13:11
Vreemd. Als Nederlander kan ik gewoon een Duitse creditcard toevoegen aan een Nederlandse applepay. Lijkt mij een ing issue en geen appelpay issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Probeer die kaart eens toe te voegen als betaalmiddel voor gezinsdeling en abonnementen… dat is niet hetzelfde als apple pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Werkt het niet gewoon om eens in de zoveel tijd geld via de Apple giftcards op je Nederlandse account te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Nee, wel voor abonnementen, niet voor gezinsdeling.

[ Voor 88% gewijzigd door mw303 op 12-06-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je werkgever is verplicht jou te voorzien in de dingen die je nodig hebt om je werk te kunnen doen, als je dus apps van de Nederlandse staat nodig hebt voor je werk moet je werkgever je gewoon een telefoon van het werk geven, waarop je een losse Apple ID kunt gebruiken.

Als dat geen optie is, koop een oude iPad of iPhone op het internet, zet daar een Nederlandse Apple ID op en gebruik die alleen voor de zaken die echt in Nederland moeten?

Je zou ook een online bank als Bunq of Revolut kunnen proberen, die zijn belabberd in het hele KYC proces en worden daardoor enorm veel door fraudeurs gebruikt, maar dat kan in jouw voordeel zijn. Je kunt via zo'n bank zonder enige verificatie een creditcard krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:55
Oon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:41:
Je werkgever is verplicht jou te voorzien in de dingen die je nodig hebt om je werk te kunnen doen, als je dus apps van de Nederlandse staat nodig hebt voor je werk moet je werkgever je gewoon een telefoon van het werk geven, waarop je een losse Apple ID kunt gebruiken.

Als dat geen optie is, koop een oude iPad of iPhone op het internet, zet daar een Nederlandse Apple ID op en gebruik die alleen voor de zaken die echt in Nederland moeten?

Je zou ook een online bank als Bunq of Revolut kunnen proberen, die zijn belabberd in het hele KYC proces en worden daardoor enorm veel door fraudeurs gebruikt, maar dat kan in jouw voordeel zijn. Je kunt via zo'n bank zonder enige verificatie een creditcard krijgen.
Weer geen oplossing EN al genoemd in het topic. Dit IS de telefoon van werkgever, en wie zit er nou echt te wachten om 2 telefoons overal mee naartoe nemen.

Dit is overigens niet alleen een Apple probleem, bij Google en family-sharing loop je tegen exact dezelfde problemen aan. Dit was voor mij als Nederlander in het buitenland, met weer een andere nationalieit vriendin dan het land waar we in wonen, ook dramatisch om voor elkaar te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door XelaRetak op 12-06-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

XelaRetak schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:14:
[...]

Weer geen oplossing EN al genoemd in het topic. Dit IS de telefoon van werkgever, en wie zit er nou echt te wachten om 2 telefoons overal mee naartoe nemen.
Dan is het toch al opgelost? Telefoon van werkgever in Nederland -> Nederlandse Apple ID. Eigen telefoon als bewoner van België -> Belgische Apple ID.

Iedereen zou daar op moeten zitten wachten, want werk en privé moet je lekker gescheiden houden. Blijf het vreemd vinden dat er überhaupt werkgevers zijn die privégebruik van werktelefoon toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Oon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:38:
[...]

Dan is het toch al opgelost? Telefoon van werkgever in Nederland -> Nederlandse Apple ID. Eigen telefoon als bewoner van België -> Belgische Apple ID.

Iedereen zou daar op moeten zitten wachten, want werk en privé moet je lekker gescheiden houden. Blijf het vreemd vinden dat er überhaupt werkgevers zijn die privégebruik van werktelefoon toestaan.
Soms moet je even iets verder denken dan de eigen bubbel waar je in leeft. Verschillende telefoons meenemen is gruwelijk irritant en in heel veel werkomgevingen compleet onnodig. Oja, en ehh, Android Work Profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

XelaRetak schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:46:
[...]

Soms moet je even iets verder denken dan de eigen bubbel waar je in leeft. Verschillende telefoons meenemen is gruwelijk irritant en in heel veel werkomgevingen compleet onnodig. Oja, en ehh, Android Work Profile.
Prima dat jij het irritant vindt, maar jij bent niet TS, en het is en blijft feitelijk gezien beter om twee telefoons te hebben. Tenzij het om een baantje als vakkenvuller gaat is je werkgever erbij gebaat, want of je nou alleen in de interne werkchat kan of bij persoonsgegevens van klanten, het blijft toegang tot informatie die beschermd zou moeten blijven. Tenzij je geen privéleven hebt ben je er zelf bij gebaat, want op uitzonderlijke gevallen na zou niemand je buiten werktijd moeten kunnen bereiken, en in het geval dat je wel bereikbaar moet zijn (weekenddienst oid) wil je dat ook netjes via je werktelefoon laten verlopen.
Het hele idee is juist dat je niet constant met twee telefoons rondloopt; je werktelefoon stop je in je werktas en gaat mee naar kantoor, als je van thuis werkt ligt die op je werkplek thuis, maar buiten werktijd hoef je die niet mee te sjouwen.

Er zijn oplossingen zoals dual-sim telefoons met twee profielen, maar dan blijf je één fysiek apparaat hebben, en dat is qua security én scheiding van werk-privé gewoon een groot nadeel.

Dus of jij het nou irritant vindt of niet, het blijft een goede oplossing voor TS, en het lijkt me niet erg nuttig als jij dit topic gaat overnemen om ideeën af te schieten waar TS daadwerkelijk het probleem mee kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Oon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:52:
[...]

Dus of jij het nou irritant vindt of niet, het blijft een goede oplossing voor TS, en het lijkt me niet erg nuttig als jij dit topic gaat overnemen om ideeën af te schieten waar TS daadwerkelijk het probleem mee kan oplossen.
Tja, als je het topic had gelezen dan had je gezien dat dit al is aangedragen en dat TS duidelijk aangeeft niet met 2 telefoons te willen rondlopen.

mw303 in "Apple betalings problemen Nederbelg."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Ik vind het ook irritant, volstrekt onnodig en geen oplossing voor mijn vraag.

Los van het feit dat we de googles en apples nooit gaan veranderen is het belachelijk dat er binnen de EU dit soort betaalgrenzen opgeworpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Het lost je probleem niet op, maar de grenzen waar je hier tegenaan loopt bestonden natuurlijk al. De EU is een samenwerking van Europese landen waarbinnen veel aspecten van de orginele landsgrenzen weggenomen of versimpeld zijn, maar het veranderd niets aan de soevereiniteit van de diverse landen. Er is inderdaad een grote vrijheid van goederen, diensten en betalingsverkeer in de EU, maar dat is niet absoluut en je loopt in jouw situatie helaas tegen een beperking hiervan aan.

Even advocaat van de duivel spelend, je bent natuurlijk niet voor niets 300m aan de Belgische kant van de grens gaan wonen, ondanks dat je zelf aangeeft totaal geen banden met Belgie te hebben. Is het dan niet reëel dat je de consequenties die hier bij horen ook voor lief neemt?

Maar even richting je oplossing denkend, je geeft aan dat het steeds duurder wordt om een NLse rekening in stand te houden. Wordt het dan niet een financiële afweging die je moet maken? Ik vond deze opties online:
1. Bij ING zou je zonder NLs adres wel een rekening moeten kunnen openen, mits je naar een NLs kantoor kan komen.
2. ABN Amro heeft een gelijksoortige optie.
3. Rabobank doet in principe niet aan rekeningen voor in het buitenland wonenden, maar de policy is ook om elke situatie onafhankelijk te bekijken. Ik zou eens kijken waar het dichtsbijzijnde Rabobank kantoor bij jou in de buurt zit en daar eens met de manager gaan praten.
4. Je kan ook eens naar Bunq kijken, geen traditionele bank maar de landsgrenzen lijken hier geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Archer_VC10 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:07:
Het lost je probleem niet op, maar de grenzen waar je hier tegenaan loopt bestonden natuurlijk al. De EU is een samenwerking van Europese landen waarbinnen veel aspecten van de orginele landsgrenzen weggenomen of versimpeld zijn, maar het veranderd niets aan de soevereiniteit van de diverse landen. Er is inderdaad een grote vrijheid van goederen, diensten en betalingsverkeer in de EU, maar dat is niet absoluut en je loopt in jouw situatie helaas tegen een beperking hiervan aan.

Even advocaat van de duivel spelend, je bent natuurlijk niet voor niets 300m aan de Belgische kant van de grens gaan wonen, ondanks dat je zelf aangeeft totaal geen banden met Belgie te hebben. Is het dan niet reëel dat je de consequenties die hier bij horen ook voor lief neemt?

Maar even richting je oplossing denkend, je geeft aan dat het steeds duurder wordt om een NLse rekening in stand te houden. Wordt het dan niet een financiële afweging die je moet maken? Ik vond deze opties online:
1. Bij ING zou je zonder NLs adres wel een rekening moeten kunnen openen, mits je naar een NLs kantoor kan komen.
3. Rabobank doet in principe niet aan rekeningen voor in het buitenland wonenden, maar de policy is ook om elke situatie onafhankelijk te bekijken. Ik zou eens kijken waar het dichtsbijzijnde Rabobank kantoor bij jou in de buurt zit en daar eens met de manager gaan praten.
4. Je kan ook eens naar Bunq kijken, geen traditionele bank maar de landsgrenzen lijken hier geen probleem te zijn.
Na het openen van de rekening krijg je echter geen creditcard. En die is nu juist nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Archer_VC10 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:07:

Die consequenties die jij noemt, waren er 17 jaar geleden niet toen we daar gingen wonen ;)
Wij zijn bovendien nog volledig Nederlander, Nederlands paspoort, Nederlandse werkgever, betalen 100% Nederlandse belastingen, Nederlandse zorgverzekering, Nederlandse hypotheek, hypotheekrenteaftrek etc....Alleen het huis staat daar :)
Dan zijn al die beperkingen best lastig.

Een rekening openen gaat (nog) wel, maar een Nederlandse creditcard niet!

[ Voor 9% gewijzigd door mw303 op 12-06-2023 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik kon de credit card vraag niet 100% beantwoorden, vandaar dat ik toch het lijstje even wilde delen. Mocht je toch een NLse rekening willen aanhouden een optie zijn dan kan je wellicht toch met een lokale manager de opties voor een credit card bespreken. Ik heb de spelregels daar omheen niet nagekeken.

Even alles doorlezend kom je denk ik toch uit bij het opzetten van twee AppleIDs, een Belgische met een gekoppelde CC voor je abonnementen en dergelijke en een NLse zonder betaaloptie voor de overgebleven zaken die echt niet op de Belgische ID werken. Ik kan je alleen maar succes wensen met het ombouwen en opzetten van deze constructie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:59
Is het niet gewoon het verstandigste om hiervoor een bunq rekening te openen. Deze kijkt alleen maar naar je paspoort als verificatie (als ik het goed heb). Daarmee kun je zoveel creditcards aanvragen als je wil.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet4me schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:31:
Vreemd. Als Nederlander kan ik gewoon een Duitse creditcard toevoegen aan een Nederlandse applepay. Lijkt mij een ing issue en geen appelpay issue.
Ik denk dat het juist een applepay issue is. Uit ervaring weet ik dat een Fortis creditcard toevoegen aan een Nederlandse applepay niet werkt. Iig niet als betaalmethode. Omdat, volgens een Fortismedewerker, Fortis dit niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het “probleem” is inmiddels opgelost toch?
Ik zie meerdere goeie oplossingen voorbij komen, zoals bijvoorbeeld die Bunq rekening met CC die meermaals genoemd is inmiddels.

Pagina: 1