Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vraag
Alle reacties
Zonder enige kennis van 4K editing of Android telefoons zou ik gokken dat je tegen twee issues aanloopt:
1. Codecs... kan jouw telefoon omgaan met de specifieke codecs die jouw camera heeft gebruikt. Probeer nog eens een hoop andere apps om het bestand af te spelen.
2. Rekenkracht... kan de processor van jouw telefoon dit echt aan en is er genoeg opslag en geheugenruimte?
1. Codecs... kan jouw telefoon omgaan met de specifieke codecs die jouw camera heeft gebruikt. Probeer nog eens een hoop andere apps om het bestand af te spelen.
2. Rekenkracht... kan de processor van jouw telefoon dit echt aan en is er genoeg opslag en geheugenruimte?
Ik zou in eerste instantie ook zeggen codec, maar de mp4 zou sowieso moeten werken op je telefoon. Mov werkt op mijn telefoon ook niet, volgens mij. Kan je microSD de data rate wel aan? Voldoende geheugen vrij?
Misschien een probleem met de metadata bij het kopiëren van losse shots i.p.v. de rootmap van de sd in je camera?
Heb je andere editing apps zoals Capcut o.i.d. geprobeerd?
Edit: Weet je zeker dat je niet op variable framerate hebt gefilmd?
(info van Panasonic website)
Misschien een probleem met de metadata bij het kopiëren van losse shots i.p.v. de rootmap van de sd in je camera?
Heb je andere editing apps zoals Capcut o.i.d. geprobeerd?
Edit: Weet je zeker dat je niet op variable framerate hebt gefilmd?
(info van Panasonic website)
:strip_exif()/f/image/Igp6Z5nBCrMmqBOgnO7RLI2V.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Zwennie op 03-06-2023 09:59 ]