Kan iemand uitleggen waarom ik binnen 5 minuten een score van - 6 krijg in een 2 dagen oud topic met 400+ reacties? Standaard op elke reactie?
Om welke reacties gaat het specifiek? De meest recente reacties heb je vandaag geplaatst. Ik zie hierbij wel reacties op -1 staan maar dat lijkt mij een passende score in die gevallen. Je plaatst o.a. (semi) complot theorieën, schijnbaar medische desinformatie en klachten over moderatie en reacties welke enkel over verkregen moderatie gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 29-05-2023 12:22 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je reacties zijn dan ook van zeer extreem laag niveau, en verspreiden vaak ook nog eens (medische) desinformatie, complottheoriën etc.
Welke score had je dan daar op verwacht?
Welke score had je dan daar op verwacht?
Virussen? Scan ze hier!
Betekent dit dat we voortaan berichten die feitelijk onjuist zijn op -1 mogen zetten? Dat was in het verleden wel anders. Je mag een complottheorie of desinformatie irritant vinden, maar het blijft een "reactie zonder relevante bijdrage, maar wel met goede bedoelingen."Bor schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:17:
Ik zie hierbij wel reacties op -1 staan maar dat lijkt mij een passende score in die gevallen. Je plaatst o.a. (semi) complot theorieën, schijnbaar medische desinformatie
Als desinformatie voortaan op -1 mag ga ik een stuk strenger modden.
Opzettelijk desinformatie verspreiden en complottheorieën (en in dit geval ging het daar om) vind ik niet gewoon offtopic, maar zwaar offtopic en conform de Mod FAQ mogen die gewoon op -1.
Je kan het ook als vorm van trollen zien, en ook die horen op -1.
Je kan het ook als vorm van trollen zien, en ook die horen op -1.
Virussen? Scan ze hier!
Opzettelijk? Ik neem aan dat sighvatssohn gewoon gelooft wat hij post. Kan jij aantonen dat het opzettelijke desinformatie is?
Iedereen, maar dan ook letterlijk iedereen, kan met letterlijk 2 seconden zoeken op internet de feiten opzoeken.Arumes schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:02:
Opzettelijk? Ik neem aan dat sighvatssohn gewoon gelooft wat hij post. Kan jij aantonen dat het opzettelijke desinformatie is?
Als je er vervolgens voor kiest om dat niet te doen, en toch je desinformatie post, dan is, dat gewoon opzettelijk.
Virussen? Scan ze hier!
Dat geldt voor 99% van de feiten, dus komen we terug bij mijn originele vraag. Mag ik feitelijke onjuistheden voortaan een -1 geven zoals jullie blijkbaar ook doen?
Feitelijke onjuistheden, mits niet kwaadaardig, hoort op 0, niet op -1.
Opzettelijk desinformatie verspreiden mag rustig op -1.
Opzettelijk desinformatie verspreiden mag rustig op -1.
Virussen? Scan ze hier!
Dus vrijwel alle feitelijke onjuistheden mogen op -1. Want makkelijk te controleren, dus opzettelijk. Dank je. Die laatste 1% twijfelgevallen zal ik op 0 houden.
Als jij alleen woorden blijft verdraaien denk ik dat verder discussiëren weinig zin meer heeft.
Kan je als tip meegeven om de Mod FAQ eens door te nemen.
Kan je als tip meegeven om de Mod FAQ eens door te nemen.
Virussen? Scan ze hier!
Het verwijderen van nuttige informatie is dan wel weer een beetje jammer. Komt nogal kinderlijk over.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gZJ95l5XPz5x2FiTIVt6PfWJ.png?f=user_large)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dat soort dingen vind ik inderdaad altijd extreem kinderachtig, komt erg onvolwassen en drammerig over inderdaad. En het verstoort de discussie, omdat de antwoorden dan niet goed meer te interpreteren zijn.
Maar misschien was het verstoren van die discussie wel precies de bedoeling.
Maar misschien was het verstoren van die discussie wel precies de bedoeling.
Virussen? Scan ze hier!
Ja, daarom heb ik de info ook pas na 2 dagen verwijderd, en heb ik nog keurig even uitgelegd wat er stond en waar de +2 vandaan kwam. Dat is de ideale manier om een discussie te verstoren.
Zijn jullie klaar nu klaar met dit kinderachtige gedrag? Oude reacties doorspitten en dat compleet offtopic in deze discussie posten is ook niet bepaald volwassen.
Zijn jullie klaar nu klaar met dit kinderachtige gedrag? Oude reacties doorspitten en dat compleet offtopic in deze discussie posten is ook niet bepaald volwassen.
[ Voor 12% gewijzigd door Arumes op 01-06-2023 16:30 ]
Gezien de originele vraagsteller niet meer heeft gereageerd en de sfeer in dit topic inmiddels niet zo goed meer is doe ik het topic dicht.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.