Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Vraag
Alle reacties
Wat heb je zelf al gevonden? Dat scheelt ons weer een hoop dubbel werk
Vaak bu'j te bang!
Model 3 is wel mooi, maar als je het geld hebt, zou ik een Model Y kopen
Koop een trolley en een stel spanbanden en klaar ben je..kan op de fiets en op je rug.
Maar serieus: simpelweg je vraag dumpen zonder verder enige inzet van jouw kant is niet hoe het werkt hier.
Dus vertel eerst maar eens wat je zelf al gezocht en gevonden had, en waarom het niet voldeed.
Daarnaast ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je usecase. Waar wil je het voor gebruiken?
Maar serieus: simpelweg je vraag dumpen zonder verder enige inzet van jouw kant is niet hoe het werkt hier.
Dus vertel eerst maar eens wat je zelf al gezocht en gevonden had, en waarom het niet voldeed.
Daarnaast ben ik eigenlijk wel benieuwd naar je usecase. Waar wil je het voor gebruiken?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kate Moss? Of is die niet meer van nu?
Even zonder gekheid, zonder eigen inzet ga je hier niet heel veel hulp krijgen. Wij kunnen niet raden wat je wil en waarom je dit zoekt.
Even zonder gekheid, zonder eigen inzet ga je hier niet heel veel hulp krijgen. Wij kunnen niet raden wat je wil en waarom je dit zoekt.
Je kan wel een rugzak met wieltjes nemen en dan met een sterke snelbinder op de bagagedrager vastzetten.
Hier staan een aantal modellen: https://www.heroshop.nl/r...este-rugzak-met-wieltjes/
Een model die ook nog haken heeft waardoor het officieel een fietstas is, ik weet niet of dat bestaat.
Hier staan een aantal modellen: https://www.heroshop.nl/r...este-rugzak-met-wieltjes/
Een model die ook nog haken heeft waardoor het officieel een fietstas is, ik weet niet of dat bestaat.
Een oncomfortabele rugzak, zware en lompe fietstas en slechte trolley in 1!
Wat een geweldig idee
Wat een geweldig idee

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
slotje ivm gebrek aan inzet.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.