Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen (4k) en normaal computergebruik voor werk (niets bijzonder office, outlook, ...)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 5k maar mag ook (heel wat) goedkoper zolang prijs-kwaliteit maar goed zit. Ik betaal niet graag teveel voor iets waarvan het verschil nauwelijks merkbaar is en waarvoor bijna even goede alternatieven bestaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw, dus ook monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
liefst compact systeem, vandaar ook de mini ITX case hieronder, maar indien daar nadelen aan zouden verbonden zijn, hoor ik dat graag en ben ik eventueel bereid om over te schakelen naar een grotere case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, sta voor alles open. Qua monitor heb ik geen enkel idee (curved of niet, grootte...), dus graag suggesties. Liefst wel één met ingebouwde boxen met aanvaardbare geluidskwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luid/warm/energieverslindend aub
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp =)
Hier alvast configuratie die ik zelf samenstelde op basis van mijn eigen "onderzoek":
Fractal Design Node 304 Wit
AMD Ryzen 7 7800X3D 439
ASUS ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI
Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB
G.Skill Trident Z Neo F5-6000J3038F16GX2-TZ5N 2x16GB 6000Mhz CL30
MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X 24G OC
Noctua NH-D15 chromax.black
MSI MPG A1000G PCIE5
Veel dank voor uw tijd en moeite!
gamen (4k) en normaal computergebruik voor werk (niets bijzonder office, outlook, ...)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 5k maar mag ook (heel wat) goedkoper zolang prijs-kwaliteit maar goed zit. Ik betaal niet graag teveel voor iets waarvan het verschil nauwelijks merkbaar is en waarvoor bijna even goede alternatieven bestaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, alles nieuw, dus ook monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
liefst compact systeem, vandaar ook de mini ITX case hieronder, maar indien daar nadelen aan zouden verbonden zijn, hoor ik dat graag en ben ik eventueel bereid om over te schakelen naar een grotere case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, sta voor alles open. Qua monitor heb ik geen enkel idee (curved of niet, grootte...), dus graag suggesties. Liefst wel één met ingebouwde boxen met aanvaardbare geluidskwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luid/warm/energieverslindend aub
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp =)
Hier alvast configuratie die ik zelf samenstelde op basis van mijn eigen "onderzoek":
Fractal Design Node 304 Wit
AMD Ryzen 7 7800X3D 439
ASUS ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI
Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB
G.Skill Trident Z Neo F5-6000J3038F16GX2-TZ5N 2x16GB 6000Mhz CL30
MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X 24G OC
Noctua NH-D15 chromax.black
MSI MPG A1000G PCIE5
Veel dank voor uw tijd en moeite!
[ Voor 13% gewijzigd door quicky0_0 op 28-05-2023 23:51 ]