Toon posts:

Majestic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De eerste episode is te downloaden van dit superwreede spel. http://www.majestic.ea.com/ Dit spel is zooo supergaaf. iedereen moet dit uitchecken ! :D

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

ZXiet er veelbeloven uit! Ik ga me reggen. Laat maar, verdere episodes moet je betalen. Vette Zooi!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hmm moet je per se AIM installeren? Niet zo'n zin in.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Ja. vond ik ook een beetje jammer. (kutprog) maar je hebt het echt nodig om het spel te spelen. Alleen jammer dat je alleen in de US telefoontjes kan ontvangen van het spel.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nou ik heb doorgezet met de registratie, snap er nog weinig van maar we zien wel :)

f.k.a D³

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is erg vaag in het begin. Check je mailbox regelmatig en praat met anderen in je lijst

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

je kunt toch alleen meedoen als je in de USA/canada woont ?
Dit lijkt me idd een zeer vet spel, net zoiets als Evan Chan mystery maar dan maar X-files achtig.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kan toch wel een amerikaanse postcode bedenken? Oftewel zes random cijfers invullen

• Reefer

Reefer

madness

heb je dan ook een amerikaans telnummer bedacht en een amerikaans creditcard nummer ?

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Lachen zeg dit, zijn die andere namen in de lijst nou ook Majestics spelers, of "nep" spelers die uitmaken van het spel?

f.k.a D³

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

CC heb ik, postcode gewoon mn NL postcode gebruikt.

f.k.a D³

• Reefer

Reefer

madness

Op zondag 02 september 2001 20:14 schreef D³ het volgende:
Lachen zeg dit, zijn die andere namen in de lijst nou ook Majestics spelers, of "nep" spelers die uitmaken van het spel?
ik heb toen ze net begonnen een hele zooi erover gelezen, en dat zijn volgens mij spelers die in het zelfde tijdsframe zitten als jij (dus op hetzlefde moment als jij begonnen) , en waar je dus mee kunt samen spelen om dingen op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. dat zijn mensen die ongeveer even ver zijn in het spel. maar er zitten ook een paar neppers tussen volgens mij. echt vaag allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 19:15 schreef BlueAngelGoT het volgende:
ZXiet er veelbeloven uit! Ik ga me reggen. Laat maar, verdere episodes moet je betalen. Vette Zooi!
Voor andere spellen moet je toch ook betalen? ik vind 10 dollar per maand nog wel mee vallen.
Pagina: 1