De eerste episode is te downloaden van dit superwreede spel. http://www.majestic.ea.com/ Dit spel is zooo supergaaf. iedereen moet dit uitchecken !
Hmm moet je per se AIM installeren? Niet zo'n zin in.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ja. vond ik ook een beetje jammer. (kutprog) maar je hebt het echt nodig om het spel te spelen. Alleen jammer dat je alleen in de US telefoontjes kan ontvangen van het spel.
Nou ik heb doorgezet met de registratie, snap er nog weinig van maar we zien wel
f.k.a D³
je kunt toch alleen meedoen als je in de USA/canada woont ?
Dit lijkt me idd een zeer vet spel, net zoiets als Evan Chan mystery maar dan maar X-files achtig.
Dit lijkt me idd een zeer vet spel, net zoiets als Evan Chan mystery maar dan maar X-files achtig.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
heb je dan ook een amerikaans telnummer bedacht en een amerikaans creditcard nummer ?
Lachen zeg dit, zijn die andere namen in de lijst nou ook Majestics spelers, of "nep" spelers die uitmaken van het spel?
f.k.a D³
CC heb ik, postcode gewoon mn NL postcode gebruikt.
f.k.a D³
ik heb toen ze net begonnen een hele zooi erover gelezen, en dat zijn volgens mij spelers die in het zelfde tijdsframe zitten als jij (dus op hetzlefde moment als jij begonnen) , en waar je dus mee kunt samen spelen om dingen op te lossen.Op zondag 02 september 2001 20:14 schreef D³ het volgende:
Lachen zeg dit, zijn die andere namen in de lijst nou ook Majestics spelers, of "nep" spelers die uitmaken van het spel?
Dat klopt. dat zijn mensen die ongeveer even ver zijn in het spel. maar er zitten ook een paar neppers tussen volgens mij. echt vaag allemaal
Pagina: 1