Idee: Topic move duidelijker

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 08:51
Er komen in LA vaak vragen van 'waar is mijn topic gebleven'. Meestal is dit topic dan verplaatst (vaak naar SG of HK) en wordt het dus ook zo beantwoord door de Adjes.
Mijn idee: Als een topic wordt verplaatst blijft de topictitle ook in het oude forum staan, wanneer je er op klikt ga je naar het topic, maar dan in het forum waarnaar het verplaatst is. Eventueel kun je in het icoontje aangeven dat het topic is verplaatst door over het mapje een pijltje te plaatsen. Gewoon zo maar een idee dat in me opkwam nadat ik een topic 'kwijt' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich heb je wel een punt, maar dan heeft het eigenlijk geen zin om een topic te moven :) Het lijkt mij beter dat de topicstarter een standaardmailtje krijgt met:
"je topic is verplaatst van forum x naar forum y. Het topic is nog steeds te bekijken via de URL: ...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op zondag 02 september 2001 19:00 schreef Mart! het volgende:
Er komen in LA vaak vragen van 'waar is mijn topic gebleven'. Meestal is dit topic dan verplaatst (vaak naar SG of HK) en wordt het dus ook zo beantwoord door de Adjes.
Mijn idee: Als een topic wordt verplaatst blijft de topictitle ook in het oude forum staan, wanneer je er op klikt ga je naar het topic, maar dan in het forum waarnaar het verplaatst is. Eventueel kun je in het icoontje aangeven dat het topic is verplaatst door over het mapje een pijltje te plaatsen. Gewoon zo maar een idee dat in me opkwam nadat ik een topic 'kwijt' was.
als je gewoon op je eigen naam klikt kan je al je topics tot nu toe zien
ik vin het niet echt boeiend
maar meldt het anders ff op bugs.topix.nl
misschien vinden de developers het wel een goed id

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 10:39
Op zondag 02 september 2001 19:07 schreef RobinVR het volgende:
Op zich heb je wel een punt, maar dan heeft het eigenlijk geen zin om een topic te moven :) Het lijkt mij beter dat de topicstarter een standaardmailtje krijgt met:
"je topic is verplaatst van forum x naar forum y. Het topic is nog steeds te bekijken via de URL: ...."
Dit lijkt mij een goed idee, ik stem voor
(het verotte feit is alleen dat ik hier niks te zeggen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het wel handig is als er een meel naar de topic starter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 08:51
RobinVR: niet helemaal mee eens, want er kunnen ook anderen al gereageerd hebben in het oude topic. Bovendien, in principe zou het niet voor moeten komen dat iemand iets in het verkeerde forum post, daar denk je namelijk van te voren over na ;) Waar het dus om gaat is deze mensen (en andere forum-lezers) te laten zien dat dat ene topic verkeerd is geplaatst, je zou er zelfs nog een reden bij kunnen zetten. Dus in het oude forum heb je het topic ook staan, als je het aanklikt krijg je een stukje tekst dat het topic is verplaatst, met de reden waarom. Vervolgens kan je op een link klikken om naar het nieuwe forum te gaan. Idee erachter is dat dat de lezers een betere indruk krijgen van de indeling van het forum en zich vooraf af gaan vragen of ze hun topic wel in het goede forum zetten.
my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Is het niet een oplossing als onderaan GoT gewoon een lijstje staat met de laatst recente door jou geopende topics?

Is that a point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29
Handig zo'n mailtje!
Zeker als je je mail 1x per week bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:06

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 02 september 2001 19:07 schreef RobinVR het volgende:
Dat was in de Tweakers over Tweakers Onzin Forum tijd ook zo, dat was idd handig.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1