Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansheem
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-12-2024
Mijn vraag

Ik wil graag multi view op mijn lg gebruiken maar ik heb de hele optie niet op mijn tv in mijn settings. Overal staat dat mijn tv (2021) die zou moeten hebben maar het is nergens beschikbaar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle instellingen nagelopen en op internet gekeken maar in tegenstelling tot wat op internet staat is er geen multi view icoon beschikbaar in mijn lijst met settings.

Heeft iemand enig idee hoe dit zit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
1. Druk 1x op je LG afstandsbediening op het tandwiel knopje (Instellingen / settings)
2. Navigeer naar het potlood symbool ('Edit mode') en druk hier op
3. Druk op het + symbool (Geen + symbool? Dan heb je al teveel quick settings actief, verwijder eerst eentje)
4. Voeg Multi View toe
5. Klaar.

Dit werkt op m'n G1 en C2.

Edit: Deze optie lijkt niet (meer) op de G1 te zitten...

[ Voor 13% gewijzigd door stin00 op 28-05-2023 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

stin00 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:08:
1. Druk 1x op je LG afstandsbediening op het tandwiel knopje (Instellingen / settings)
2. Navigeer naar het potlood symbool ('Edit mode') en druk hier op
3. Druk op het + symbool (Geen + symbool? Dan heb je al teveel quick settings actief, verwijder eerst eentje)
4. Voeg Multi View toe
5. Klaar.

Dit werkt op m'n G1 en C2.
Ik heb hier ook een G1 staan maar bovenstaande geeft mij niet de optie "Multi View" toe te voegen. Genoeg andere quick opties maar niets met "Multi View". Mogelijk is het een "applicatie" die eerst geactiveerd moet worden?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
FeaR schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:24:
[...]

Ik heb hier ook een G1 staan maar bovenstaande geeft mij niet de optie "Multi View" toe te voegen. Genoeg andere quick opties maar niets met "Multi View". Mogelijk is het een "applicatie" die eerst geactiveerd moet worden?
Oh volgens mij heb je gelijk.. alleen m'n C2 heeft deze optie. Ik zweer dat m'n G1 dit ook had, maar ik heb het net even gecheckt en de optie ontbreekt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

stin00 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:28:
[...]
Oh volgens mij heb je gelijk.. alleen m'n C2 heeft deze optie. Ik zweer dat m'n G1 dit ook had, maar ik heb het net even gecheckt en de optie ontbreekt :o
Ik heb Multi View nooit gemist maar ik vraag me af of het er op zit. Google geeft ook behoorlijk wat hits op 2021 eigenaren die de optie missen.

De G1 lijkt wel een beetje een net-niet model te zijn. DTS viel daar al af en nu Multiview ook? 2022 modellen lijken wel weer Multi View te hebben en vanaf 2023 is ook DTS support weer terug. Het is dat de G3 met MLA paneel er niet in 83" is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
FeaR schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:33:
[...]

Ik heb Multi View nooit gemist maar ik vraag me af of het er op zit. Google geeft ook behoorlijk wat hits op 2021 eigenaren die de optie missen.

De G1 lijkt wel een beetje een net-niet model te zijn. DTS viel daar al af en nu Multiview ook? 2022 modellen lijken wel weer Multi View te hebben en vanaf 2023 is ook DTS support weer terug. Het is dat de G3 met MLA paneel er niet in 83" is...
Achja LG draait op elke TV zo'n beetje een andere WebOS versie en wil per jaar natuurlijk wel weer wat kleine updates hebben, anders upgraden mensen niet.. Kan me niet voorstellen dat de G1 geen multiview aankan, dat zijn gewoon software limitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Blijkbaar is het probleem niet zo groot aangezien @hansheem niet meer op Tweakers is geweest.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.