Vraag

• Paul1956
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-07-2024
Mijn vraag
Bij google play store staat een driehoekje met uitroepteken, alwaar je je apps kan

Heb diverse malen de app s laten nazien op aanvulling maar driehoek blijft aanwezig.
Rara heb al veel geprobeerd.

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit gaat over een Android telefoon app? Ik verplaats de vraag van even van Client software algemeen naar de Android-buren.

Ik heb nooit een Android gehad dus heb er geen kennis van, mn eerste gedachte zou zijn: tap er op en zie of er een boodschap verschijnt.
heb al veel geprobeerd.
Kan je concreet zeggen wat dan? Dan hoeft dat niet opnieuw als tip te worden gegeven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Wat heb je al geprobeerd? Welke telefoon heb je? Welke Android-versie heb je? Wat bedoel je met je eerste zin? Je hebt de zin niet afgemaakt. Waar precies zie je het driehoekje?

The devil is in the details.

• Paul1956
Alles al geprobeerd, bij bijwerken apps geeft aan dat er een update is.
Als deze update klaar is blijft er een driehoekje staan in oranje met daarin een uitroepteken.
Dit is op samsung s22 met android 13

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Paul1956 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:25:
Alles al geprobeerd, bij bijwerken apps geeft aan dat er een update is.
Als deze update klaar is blijft er een driehoekje staan in oranje met daarin een uitroepteken.
Dit is op samsung s22 met android 13
En bij welke app staat dat driehoekje? Want dat houdt in dat die specifieke app niet kan worden geüpdated. Staat meestal ook wel een melding bij.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:20

D4NG3R

kiwi

:)

Bedoel je hier?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJ6WN3fs6s5pnTIIom94XqUfvq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SogEU3J4oyzY8D5URfwmhQMT.png?f=user_large
Normaliter betekend dat er een (of meerdere) app(s) problemen gaven bij het updaten. Als je doorklikt kan je daar ook zien welke app(s) het om gaat.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 23:27
D4NG3R schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:29:
Bedoel je hier?
[Afbeelding]
Normaliter betekend dat er een (of meerdere) app(s) problemen gaven bij het updaten. Als je doorklikt kan je daar ook zien welke app(s) het om gaat.
Ik vraag mij af of het niet toevallig een bug is, normaal gesproken als ik dit krijg is het een kwestie van de app zoeken die het heeft veroorzaakt, of cache legen van de Play Store, maar deze keer helpt dat niet.

Reden dat ik denk dat het een bug is, beide ik en mijn partner hebben er last van op een S22 Ultra, maar mijn oude LG toont niks.

Maar verder is er ook niks aan de hand in ons geval, het is alleen apart dat het er zo lang is deze keer.

• Paul1956
Ik kan er ook niet achter komen om welke app het zou gaan want dat geeft die melding ook niet aan.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zag ik ook op mijn Sony Experia 10 IV recent. De cache en data leeggooien van de Play Store app en de telefoon opnieuw opstarten verhelpt het.

https://www.reddit.com/r/...ng_for_seen_it_for_first/

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:28
Nou, dan kunnen wij ook niet helpen.

WAT heb je geprobeerd? Mensen kunnen hier vast tips geven, maar als ze niet weten wat je gedaan hebt, typen ze misschien een compleet zinloos bericht, omdat je het dus al geprobeerd hebt. Daar heeft natuurlijk niemand zin in.

[ Voor 40% gewijzigd door WEBGAMING op 31-05-2023 13:13 ]

Pagina: 1