Ik zoek een?
Mogelijk alternatief van mijn huidige tv.
Wat is je budget?
450/500.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Voor mn Nintendo Switch en mn Xbox Series S en wat Netflix , Disney Plus enz./i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg de Samsung M7 43 Inch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze compatible met mijn hardware, of is dit alleen maar achteruitgang.
M'n huidige tv is een Philips 43PUS7906/12
Ik vind zelf de user interface niet super, er staat veel ste veel op. En ambilight is ook niet mijn ding. Heb deze tv nu ongeveer een jaar.
Daarvoor had ik de Samsung M5 32 Inch, achteraf vind ik deze fijner kijken, heeft minder opties dan de Philips Tv. Maar toen was de Samsung M7 43 Inch er nog niet. Ik overweeg dus mn Philips Tv te verkopen en de Samsung weer aan te schaffen. Maar wil wel graag dat mn xbox series S hier gewoon goed op werkt.
Mogelijk alternatief van mijn huidige tv.
Wat is je budget?
450/500.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Voor mn Nintendo Switch en mn Xbox Series S en wat Netflix , Disney Plus enz./i]
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg de Samsung M7 43 Inch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze compatible met mijn hardware, of is dit alleen maar achteruitgang.
M'n huidige tv is een Philips 43PUS7906/12
Ik vind zelf de user interface niet super, er staat veel ste veel op. En ambilight is ook niet mijn ding. Heb deze tv nu ongeveer een jaar.
Daarvoor had ik de Samsung M5 32 Inch, achteraf vind ik deze fijner kijken, heeft minder opties dan de Philips Tv. Maar toen was de Samsung M7 43 Inch er nog niet. Ik overweeg dus mn Philips Tv te verkopen en de Samsung weer aan te schaffen. Maar wil wel graag dat mn xbox series S hier gewoon goed op werkt.