Philips TV of Samsung Smart Monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Topicstarter
Ik zoek een?
Mogelijk alternatief van mijn huidige tv.

Wat is je budget?
450/500.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Voor mn Nintendo Switch en mn Xbox Series S en wat Netflix , Disney Plus enz./i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg de Samsung M7 43 Inch.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze compatible met mijn hardware, of is dit alleen maar achteruitgang.

M'n huidige tv is een Philips 43PUS7906/12
Ik vind zelf de user interface niet super, er staat veel ste veel op. En ambilight is ook niet mijn ding. Heb deze tv nu ongeveer een jaar.

Daarvoor had ik de Samsung M5 32 Inch, achteraf vind ik deze fijner kijken, heeft minder opties dan de Philips Tv. Maar toen was de Samsung M7 43 Inch er nog niet. Ik overweeg dus mn Philips Tv te verkopen en de Samsung weer aan te schaffen. Maar wil wel graag dat mn xbox series S hier gewoon goed op werkt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:43

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 1629206 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:50:
Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze compatible met mijn hardware, of is dit alleen maar achteruitgang.
Dit is wel makkelijk. Wat heb je daar zelf al over gevonden? Zet de ingangen van de Samsung LS43AM700UUXEN naast de uitgangen van de apparatuur en je weet of ze fysiek compatibel zijn. Daarna de resolutie en refresh rate van de bronnen afzetten tegen de resolutie en refresh rate van de Samsung.

Twijfel ik nog even verder of dat ik het topic hier laat staan of verhuis naar Componenten koopadvies aangezien genoemde Samsung een monitor is en geen TV (en daarmee in de basis niet valt onder Beeld en geluid).

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 28-05-2023 12:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Topicstarter
Qua specs gelijk behalve dat de Philips variable refresh rate heeft, weet alleen niet of dat merkbaar is. De Samsung heeft een remote, om de kanalen en het volume te wijzigen. Dan hoort hij inderdaad daar thuis