Sinds een paar weken heb ik op mijn Samsung telefoon met Android ontzettend slechte kwaliteit beeld en geluid bij het gebruik van de ESPN, F1TV en KPNTV App. Het beeld en geluid hapert heel storend. Dit gebeurd zowel op 4G als met wifi. De YouTube app of video's/streams op website's werken wel gewoon prima! Bij de streamapps waarbij ik de beeldkwaliteit kan aanpassen lijkt het een beetje te werken als ik hem op de allerlaagste kwaliteit zet maar dit is geen kijken en ook niet alle apps hebben deze mogelijkheid.. Voor de zekerheid heb ik dezelfde apps getest op een ander apparaat op dezelfde wifi, geen probleem hierbij!
Het gekke is wel dat zodra ik deze apps stream naar de Chromecast dat ze perfect werken, deze gebruikt toch hetzelfde signaal als dat de app op de telefoon gebruikt?
Bij wijze van test heb ik ook een aantal apps uitgeschakeld die recent zijn geïnstalleerd en ook constant verbinding gebruiken (deurbel en smartwatch koppeling), ook geen verschil. Zou het kunnen dat het een hardware probleem is en er iets mis is in mn telefoon? Ik heb tegenwoordig ook maar 1 balkje bovenin bij bereik en het geluid bij oproepen (gaatje bovenin) is ook heel erg zacht.
Iemand een idee?
Het gekke is wel dat zodra ik deze apps stream naar de Chromecast dat ze perfect werken, deze gebruikt toch hetzelfde signaal als dat de app op de telefoon gebruikt?
Bij wijze van test heb ik ook een aantal apps uitgeschakeld die recent zijn geïnstalleerd en ook constant verbinding gebruiken (deurbel en smartwatch koppeling), ook geen verschil. Zou het kunnen dat het een hardware probleem is en er iets mis is in mn telefoon? Ik heb tegenwoordig ook maar 1 balkje bovenin bij bereik en het geluid bij oproepen (gaatje bovenin) is ook heel erg zacht.
Iemand een idee?