Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Televisie, liefst met ambilight en/of eventueel HUE koppelbaar
Wat is je budget?
750-1250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om sport (voetbal, wielrennen, F1) te kijken. Zo nu en dan series
Woonkamer hangt vol met HUE lampen, zou fijn zijn als deze met tv in een entartainment area met HUE kan samenwerken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Uiteraard lijken Philips schermen de voorkeur te hebben door de ingebouwde ambilight strips. Echter heb ik geen idee wat tegenwoordig de kwaliteit van de hardware en software is.
Weet dat er een lijn samsung tv's is waar je een HUE-app bij kunt kopen, mogelijk een optie.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De TV hangt aan de muur naast een 2.7m hoge schuifpui van glas. Dus is heel helder mogelijk ook direct zonlicht op de TV tussen ±10-17u.
Gebruik momenteel alleen de Ziggo next mini box om TV te kijken
Ga weer een appletv 4K aansluiten want vind de ViaPlay app via Ziggo echt te langzaam
Smart funties van mijn huidige tv (43" Philips) gebruik ik totaal niet. Na terugkomst in NLD deze tv 2e hands aangeschaft.
Is Qled een optie met directe lichtinval? Lees dat OLED niet slim is, maar hoe zit het met Qled?
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Televisie, liefst met ambilight en/of eventueel HUE koppelbaar
Wat is je budget?
750-1250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om sport (voetbal, wielrennen, F1) te kijken. Zo nu en dan series
Woonkamer hangt vol met HUE lampen, zou fijn zijn als deze met tv in een entartainment area met HUE kan samenwerken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Uiteraard lijken Philips schermen de voorkeur te hebben door de ingebouwde ambilight strips. Echter heb ik geen idee wat tegenwoordig de kwaliteit van de hardware en software is.
Weet dat er een lijn samsung tv's is waar je een HUE-app bij kunt kopen, mogelijk een optie.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De TV hangt aan de muur naast een 2.7m hoge schuifpui van glas. Dus is heel helder mogelijk ook direct zonlicht op de TV tussen ±10-17u.
Gebruik momenteel alleen de Ziggo next mini box om TV te kijken
Ga weer een appletv 4K aansluiten want vind de ViaPlay app via Ziggo echt te langzaam
Smart funties van mijn huidige tv (43" Philips) gebruik ik totaal niet. Na terugkomst in NLD deze tv 2e hands aangeschaft.
Is Qled een optie met directe lichtinval? Lees dat OLED niet slim is, maar hoe zit het met Qled?