ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Oplossing:
volumecontrol / properties / AC97 / front-rear slider omhoog en klaar
wat denk dat ik dan heb..
lekker vaag
alles omhoog doen... voor input devices... -> mircofoon. nou ik moet ong schreeuwen in dat ding voordat ze me horen.. bij rogerwilco
iemand hier voor een oplossing.. alles staat hoog.. (volgens mij
)
alles omhoog doen... voor input devices... -> mircofoon. nou ik moet ong schreeuwen in dat ding voordat ze me horen.. bij rogerwilco
iemand hier voor een oplossing.. alles staat hoog.. (volgens mij
BINGO!Op woensdag 26 september 2001 12:06 schreef Dark het volgende:
Oplossing:
Mijn dank is groot
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem bij de terratec Integra 128. Ik heb eindelijk wel de XP drivers (hoewel ze niet gesigned zijn) kunnen vinden, maar het volume is gewoon niet zoals het was onder winME. Ligt dit aan de drivers of aan XPPro? hoe te verhelpen?
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 13:57:
ik heb hetzelfde probleem bij de terratec Integra 128. Ik heb eindelijk wel de XP drivers (hoewel ze niet gesigned zijn) kunnen vinden, maar het volume is gewoon niet zoals het was onder winME. Ligt dit aan de drivers of aan XPPro? hoe te verhelpen?
Ook voor jou moet dit dan de oplossing zijn of niet?Oplossing:
En heel erg oude topics omhoog kicken wordt nog steeds niet gewaardeerd hier
[ Voor 8% gewijzigd door Ladon op 09-01-2003 13:59 ]
Kijk, ik zit hier ook nog niet zo lang ofzo.Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 14:01:
kom op, gebruik ik de search, is het nog niet goed...
Maar in het topic zelf staat het antwoord, en dan alsnog vragen of er een oplossing is, vind ik toch ook wat verregaand, mee eens?
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 14:01:
kom op, gebruik ik de search, is het nog niet goed...
Ach, kan gebeuren
Nu weet je weer dat oude topics omhoog trappen ook niet altijd gewenst is... 't probleem is vaak dat je op reacties reageert van mensen die soms niet eens meer actief zijn.. En als een topic eenmaal omhoog gehaald is gaat iedereen ook reacties geven op de oude vragen (wat toen nog nuttig was, maar nu vaak niet meer).
Meestal is het beter om gewoon een nieuw topic te starten als je er met de search niet uit komt
Overigens zijn er ook wel gevallen waarbij het niet erg is als een oud topic omhoog wordt geschopt.. Zolang dit maar nuttig is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()