Wijziging User Review - Bertus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warmior
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08 22:08
Beste tweaker heeft mij een bericht gesuurd voor een advertentie, omdat er binnen enkele dagen geen reactie is geweest (zeer ongeduldig) heeft deze tweaker mij een negatieve review achter gelaten.

Er is duidelijk geen koop overeen komst geweest laat staan dan ik nog heb kunnen reageren op zijn bericht. dan snap ik niet waarom deze tweaker een review achterlaat puur eenzijdig op zijn bericht.

Mijn verzoek of deze review verwijderd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi, zoals gesteld in de voorwaarden voor V&A beoordelingen, is het toegestaan een beoordeling te geven indien er na 72 uur geen reactie is gekomen. In dit geval is de review na 4 dagen geschreven, dus voldoet deze aan onze voorwaarden. De review blijft derhalve staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
He, een topic over mijzelf!!

Als je nou effe had laten weten dat je niet, niet tijdig of zelfs niet tijdig had kunnen reageren was het een heel ander verhaal geweest. Dat overkomt namelijk de beste, en is er ook geen reden voor een slechte review. Maar dagen lang niet reageren is flauw. Zeker omdat over relatief belangrijke spullen gaat.

Heeft ook een computer!