Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m6131
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-09 10:33
Goedemorgen! :)

Donderdag een nieuwe TV gekocht, namelijk de Philips 55PUS8837/12.
Voor de prijs naar mijn idee een prima TV, echter ben ik nogal een perfectionist als het aankomt op instellingen en beeldkwaliteit.

Aangezien ik nog nooit eerder een Philips TV heb gehad, wil ik graag naar jullie persoonlijke meningen vragen voor wat betreft jullie de beste instellingen vinden bij een Philips The One TV.
Ik heb de volgende dingen aangesloten:

- Ziggo Next Mini voor TV op HDMI 4
- Xbox Series X op HDMI 1
- PlayStation 5 op HDMI 2

Ik begrijp dat de consoles op game mode moeten staan in de TV, maar bij bijvoorbeeld de Xbox springen de felle kleuren dan echt eruit haha. PlayStation 5 lijkt wel weer goed te zijn op dezelfde game mode instelling.

Ook benieuwd naar wat het beste beeldkwaliteit geeft op Ziggo Next Mini en op YouTube / Netflix op de TV zelf.

Thanks! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Niet direct een antwoord op je vraag, maar ik hebzelf de 50pus8807/12 staan. En ik kan me niet voorstellen dat een "perfectionist" tevreden is met deze panelen.
Ik heb zelf vanalles geprobeerd. Van super helder tot zo donker mogelijk. Alle verbeteraars aan en uit. Maar het grote probleem met dit paneel blijft color banding/backlight bleeding. Grote, zichtbare, verticale vlekken die bij elk bewegend beeld te zien zijn.
Hoe hoger de kwaliteit van de bron, hoe slechter de beeldkwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door kendo op 27-05-2023 22:36 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m6131
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-09 10:33
Om hier toch nog even op terug te komen zonder een geheel nieuw topic te openen: heeft iemand deze tv in combinatie met een PlayStation 5?

Ik schijn hier maar niet goed de instellingen te krijgen. VRR en ALLM staan niet aan en als ik die aan wil hebben moet ik ultra HD weer uitzetten enz.

Iemand die zijn instellingen wilt delen?