Een buurman van me had problemen met zijn laptop.
K heb die proberen op te lossen wat gelukt is , doch ik heb wel mijn wifi paswoord moeten ingeven op zijn windows computer om online te kunnen gaan en na te kijken of zijn mail nu wel terug werkte...
Nu wat is mijn probleem , mijn wifi paswoord blijft blijkbaar in het geheugen zitten ?
Hoe krijg ik dat daaruit?
Het is immers niet de bedoeling dat nu mijn buurman , mijn mails en zo kan zien!
wat heb ik al gedaan ?
Klik op de Startknop > Instellingen > Netwerk en Internet.
Klik op Wi-Fi.
Klik op Bekende Netwerken beheren.
Een lijst met voorkeursnetwerken verschijnt.
In Windows 10 klikt u op het wifi-netwerk dat u wilt vergeten en daarna op Vergeten of Niet onthouden.
In Windows 11 klikt u achter het wifi-netwerk dat u wilt vergeten op Niet onthouden....
Dus in die lijst is mijn modem niet meer zichtbaar .
Maar als ik nu opnieuw probeer verbinding te maken , doet de computer dat opnieuw met mijn netwerk / code desondanks ik had aangevinkt dat , dat niet automatisch mocht.
Blijkbaar zit mijn code daar dus nog in niet ?
Wat moet ik nu doen ?
mvg
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
K heb die proberen op te lossen wat gelukt is , doch ik heb wel mijn wifi paswoord moeten ingeven op zijn windows computer om online te kunnen gaan en na te kijken of zijn mail nu wel terug werkte...
Nu wat is mijn probleem , mijn wifi paswoord blijft blijkbaar in het geheugen zitten ?
Hoe krijg ik dat daaruit?
Het is immers niet de bedoeling dat nu mijn buurman , mijn mails en zo kan zien!
wat heb ik al gedaan ?
Klik op de Startknop > Instellingen > Netwerk en Internet.
Klik op Wi-Fi.
Klik op Bekende Netwerken beheren.
Een lijst met voorkeursnetwerken verschijnt.
In Windows 10 klikt u op het wifi-netwerk dat u wilt vergeten en daarna op Vergeten of Niet onthouden.
In Windows 11 klikt u achter het wifi-netwerk dat u wilt vergeten op Niet onthouden....
Dus in die lijst is mijn modem niet meer zichtbaar .
Maar als ik nu opnieuw probeer verbinding te maken , doet de computer dat opnieuw met mijn netwerk / code desondanks ik had aangevinkt dat , dat niet automatisch mocht.
Blijkbaar zit mijn code daar dus nog in niet ?
Wat moet ik nu doen ?
mvg
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...