Dat past niet, de AT en ATX connector is anders van vorm..
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
past niet, de aansluiting op het mobo van een AT en ATX verschillen, en een AT voeding wordt aangezet door een rechtstreekse schakelaar op de voeding, met ATX gebeurd dit met behulp van het mobo
Dat gaat niet lukken, het zijn heel verschillende connectoren... En naar mijn weten zijn er ook geen omzetstukjes.
jep want een atx voeding levert ook 3,3V een at doet dat nietOp zondag 02 september 2001 18:39 schreef PtPtH het volgende:
Kan een AT voeding op een ATX moederbord worden aangesloten of geeft dat problemen ?
hmmz.. voedingkje kopen dan maar denk ik.. Wat kost dat eig., beetje goedkoop? zie bij de Oc-shop alleen maar voedinkjes van boven de 100,-
Verwijderd
Op de PC Discount hebben ze wel aardige voedingen tegen normale prijzen. Of anders gewoon een nieuwe kast want losse voedingen in de winkels kosten erg duur als je het mij vraagt (worden we een beetje belazerd of zo?!?)
En geen Target voeding nemen... die zei BOEM bij mij (moet de pics nog posten)
En geen Target voeding nemen... die zei BOEM bij mij (moet de pics nog posten)
koop _asjeblieft_ een goede voeding. als er iets is waar je niet op wilt bezuinigen, is het wel een cheapass voeding. ik heb met zo'n b-ding al 2 mobo's gesloopt.
This too shall pass
Dat geloof ik best ...Op zondag 02 september 2001 20:59 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb een Target 300Watt en die werkt perfect zenne
target maakt namelijk zelf geen voedingen plakt er alleen z'n naam op
kosten erg duur? zijn erg duur of kosten erg veel ... ga naar schoolOp zondag 02 september 2001 19:55 schreef 777bas777 het volgende:
Op de PC Discount hebben ze wel aardige voedingen tegen normale prijzen. Of anders gewoon een nieuwe kast want losse voedingen in de winkels kosten erg duur als je het mij vraagt
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Contaminatie toch ?Op zondag 02 september 2001 22:07 schreef limoentje het volgende:
[..]
kosten erg duur? zijn erg duur of kosten erg veel ... ga naar school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
edit:
DAMN TYPO'S
DAMN TYPO'S
contaminatieOp zondag 02 september 2001 22:20 schreef Mathizsias het volgende:
[..]
Contiminatie toch ?
Mee eens..Op zondag 02 september 2001 20:49 schreef sharkyOnline het volgende:
koop _asjeblieft_ een goede voeding. als er iets is waar je niet op wilt bezuinigen, is het wel een cheapass voeding. ik heb met zo'n b-ding al 2 mobo's gesloopt.
Dat zou ik dus niet doen..Op zondag 02 september 2001 22:24 schreef Un4GiveN het volgende:
25 tot 50 piek op beurzen
Pagina: 1