Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rt
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-04 21:07
Hoi allemaal!

Ik ben al een tijdje aan het oriënteren op nieuw toestel ter vervanging van mijn OnePlus 8t.

Nu Oppo het gebruik van de msm-tool heeft gesmoord, zijn de toestellen vanaf de OnePlus 10 reeks niet meer interessant voor mij. Ik ga nogal graag aan de haal met telefoons en brick er zo nu en dan eentje.
Met de msm-tool(lijkt op samsungs tegenhanger Odin) defibrilleer je je telefoon als het ware. Dit werkte voor developers als vangnet en maakte OnePlus een geschikt platform voor custom roms, omdat in geval van 'bricken' je gemakkelijk zelf je toestel weer terug naar 'stock' kan zetten.

Ik heb de pixel 6 pro & 7 pro gehad, maar heb deze weer van de hand gedaan vanwege het langzame laden en de belabberde audiokwaliteit van opnames en videos in luide omgeving.

Ik neem nog wel eens wat fragmenten op bij concerten om later te shazammen. Bij de pixel had ik behoefte om m'n trommelvliezen te doorboren met breinaalden.
In tegenstelling tot de iPhone 13 van m'n vriendin, die veegt de vloer aan met de rest, spatzuiver, zelfs in +103db omgevingen.

Als iOS me alles kon geven wat mijn hartje begeert dan had ik de overstap gisteren al gemaakt. Maar ik mis m'n AdAway en speeltuin aan opties.

Hebben jullie aanraders voor android toestellen?

Mijn wensenlijst:
*Mogelijkheid om bootloader te unlocken en zelf te herstellen (samsung, motorola zijn door garantie een twijfelgeval)
*snelladen
*filmpjes schieten in luide omgevingen

Prijs is niet belangrijk

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:16
Xiaomi al bekeken? Hun toestellen kun je ook de bootloader unlocken en mee los. Kijk eens naar de 13 serie van hun, en dan de Pro of Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rt
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-04 21:07
swhnld schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 11:32:
Xiaomi al bekeken? Hun toestellen kun je ook de bootloader unlocken en mee los. Kijk eens naar de 13 serie van hun, en dan de Pro of Ultra?
Dat wordt hem helaas niet 😢

Not suitable for audio recording of loud sources such as concerts and shows
https://www.dxomark.com/smartphones/Xiaomi/13-Pro#audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:25

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ik ken werkelijk niemand die dxomark als een serieuze bron aanneemt, en het kan zijn dat er gesponsord is is voor de beter geplaatste toestellen.