De AOKZOE A1 Pro, wat is het?
De opvolger/doorontwikkeling van de AOKZOE A1 en volgens AOKZOE zelf de eerste handheld met de AMD 7840U CPU en geïntegreerde AMD Radon 780m GPU.Veel power, maar dat heb je ook wel nodig voor een 8 inch scherm van 1920x1200 pixels. Die power haal je uiteraard uit een batterij, en omdat er nogal wat moet worden geleverd zit er een exemplaar van 65Wh in.
Er zijn diverse uitvoeringen beschikbaar, waarbij eigenlijk alleen de hoeveelheid RAM en de grootte van de SSD verschilt.
Het instapmodel heeft 32GB RAM (schrijf ik dit nu echt?

Zie een overzicht van de volledige specificaties hieronder en voor wie liever een filmpje heeft: YouTube video van de fabrikant.
Waar kan ik dit kopen? En dit is vast heel erg duur!
Op dit moment alleen nog op Indiegogo. later ongetwijfeld via de website van de fabrikant.Prijzen op dit moment (exclusief BTW):
32GB/512GB: EUR 744 (voorverkoop)/EUR 931
32GB/1TB: EUR 800 (voorverkoop)/EUR 986
32GB/2TB: EUR 893 (voorverkoop)/EUR 1080
64GB/2TB: EUR 1080 (voorverkoop)/EUR 1266
Veel geld, maar redelijke prijzen gezien de specificaties. De voorverkoop is ronduit goedkoop. Deze loopt tot en met 31 mei, daarna zijn de normale prijzen van toepassing.
Vanaf wanneer wordt er geleverd?
Levering start officieel vanaf 15 juni.Op papier allemaal heel mooi, maar hoe goed of hoe slecht is dit nu eigenlijk echt?
Dit vinden een aantal mensen die een review exemplaar hebben gekregen:Prima apparaat dus, maar de gebruikelijke minpunten zijn toch altijd weer van toepassing: veel power,dus je doet niet lang met een opgeladen batterij. Zoek je iets voor onderweg, dan kom je eigenlijk altijd bij de Steam Deck uit. Zoek je iets draagbaars dat ook aan de kabel/lader mag, dan heb je veel meer keus, zoals deze of de modellen van Ayaneo of de Ally van Asus.
Ervaringen
Ik heb zelf een 32GB/1TB besteld. Ik ga die uitgebreid aan de tand voelen als hij binnen is. Was zelf in eerste instantie achterdochtig want kende het merk helemaal niet, maar na wat lees en zoekwerk zit het volgens mij allemaal wel snor. Benieuwd wie er allemaal nog meer deze (of een andere handheld) op het oog heeft en wat je ervaringen zijn![Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 29-05-2023 23:11. Reden: Leveringsdatum, video's, BTW, centreren plaatjes]