Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 12-11-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Deze gaat vooral dienen om avondschool te volgen in A.I.. Niets met programmeren, maar gewoon leren over de implementatie ervan. Daarnaast heel wat streamen.

Wat is je budget?
500-600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
1x per maand naar avondschool. De rest van de lessen gaan online door

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het allerliefst Asus, daarom ben ik al naar de bijgevoegde laptop aan het kijken. Jullie advies of deze prijs/kwaliteit goed is? Mijn grootste vraag is of het geheugen van 8GB wel degelijk uit te breiden is naar 12GB of meer. Op verschillende websites staat andere info, zoals uitbreidbaar naar 32GB, of zelfs helemaal niet uitbreidbaar

Hartstikke bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Welke bijgevoegde laptop ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
Bovenaan deze topic staat de laptop in kwestie: uitvoering: ASUS VivoBook 15 M1502IA-EJ137W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik vind het een gekke laptop qua specs. Allereerst de geweldige marketing over wifi6 en dan een 1x1 module erin zetten...

Verder komt dit model met 3 soorten schermen: TN, IPS en OLED. Bij deze staat niet welke van de 3 je krijgt.
Verder staat deze als qwerty in de pricewatch maar alleen te koop bij een shop in België. Als je het typenr in Google gooit is het een Azerty laptop en heeft ie bij sommigen 16GB ipv 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartFresh
_JGC_ schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:56:
Ik vind het een gekke laptop qua specs. Allereerst de geweldige marketing over wifi6 en dan een 1x1 module erin zetten...

Verder komt dit model met 3 soorten schermen: TN, IPS en OLED. Bij deze staat niet welke van de 3 je krijgt.
Verder staat deze als qwerty in de pricewatch maar alleen te koop bij een shop in België. Als je het typenr in Google gooit is het een Azerty laptop en heeft ie bij sommigen 16GB ipv 8GB.
Inderdaad, vind het verschrikkelijk moeilijk om zo een laptop te kiezen. TN hoef ik niet omdat deze niet voor gaming dient. Ik denk dat ik gewoon maar eentje bestel en dan zie ik wel wat de specs zijn... desnoods retour

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darksequence
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-06 10:59
Als je iets meer kwijt kunt en je bij Asus wilt zitten dan zou ik voor deze unit gaan: uitvoering: ASUS Vivobook 15X OLED D1503QA--L1BOLW
  • Oled scherm
  • Ryzen 7 5800
  • 16gb ram
Zit wel 100 boven je max budget maar eerlijk scheelt je ook weer Ram kopen en knutselen.
Ik ben net zelf een tijdje over naar Oled en zou geen ips meer willen laat staan TN.

Er is ook een Intel model met een i5 1235u als voor dezelfde prijs als dat meer je ding is, maar ik verwacht dat de AMD krachtiger is.
Pagina: 1