Toon posts:

Logitech Z623 op tv hoe?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timo2004
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 28-05 01:42
Hallo allen ik heb de logitech Z623

En wil deze op mijn tv aansluiten
Nu heb ik dat geprobeerd alleen krijg ik maar door een kleine speaker + de aub geluid maar niet uit beide kleine speakers hoe los ik dit op? Hoe moet ik het precies aansluiten om uit alle 3 geluid te krijgen mvg Timo

Hier onder staan 2 foto's van mijn tv poorten
En van de set die ik heb met de poorten

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je 3,5mm headphone uitgang op je tv naar de groene 3,5mm ingang op je Logitech is de makkelijkste. Krijg je alleen geen lijnsignaal uit je tv en zit je met dubbele volumeregeling.

Alternatief: een kastje kopen wat je digitale coaxiale uitgang van je tv (die oranje) naar analoog omzet en dan met rood witte tulp stekkers naar je Logitech (rood witte aansluiting,).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timo2004
Oké bedankt! Ja als ik nu een 3.5mm jack aansluit hoor ik alleen uit 2 speakers geluid de sub en de kleine speaker met de aan knop maar uit de andere dus niks maar zal dit is proberen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:32
Staat hier beschreven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:28

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Timo2004 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:41:
Oké bedankt! Ja als ik nu een 3.5mm jack aansluit hoor ik alleen uit 2 speakers geluid de sub en de kleine speaker met de aan knop maar uit de andere dus niks maar zal dit is proberen
Dat kan net zo goed een defect in de Logitech zijn (of een defecte poort/connectie vanaf de TV). Wat doet de Logitech op een ander device met 3,5 mm jack (laptop, mobiele telefoon, etc)? Doet de Logitech het wel goed op een ander apparaat ligt het aan de TV, verschuift het issue mee dan ligt het aan de Logitech. Er kan weinig anders mis gaan, input van de Logitech is stereo en Headphone Out van de TV stuurt stereo uit.

[Voor 21% gewijzigd door FeaR op 26-05-2023 20:50]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Timo2004
Bij mijn pc komt er wel geluid uit met een 3.5mm jack uit alle 3 de speakers inplaats 2

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:45
En andersom, heb je een koptelefoon die je in de TV kan duwen?

Enige wat ik nog anders kan bedenken is type 3.5mm jack, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat of de TV, of de Logitech een 4-pins aansluiting hebben. Welke TV is het?

[Voor 3% gewijzigd door Sissors op 27-05-2023 09:00]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:28

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Timo2004 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 00:22:
Bij mijn pc komt er wel geluid uit met een 3.5mm jack uit alle 3 de speakers inplaats 2
Stekker wel goed in de TV gedrukt? Als een 3,5 mm jack geen goede connectie maakt is één kanaal verliezen een vaker gehoord fenomeen.

Heb je een ander device met een 3,5 mm jack? Hoofdtelefoon? Die testen in de TV om te controleren of daar ook maar aan één kant geluid uit komt. Zo ja, is de output van de TV niet lekker. Mogelijk is er een andere verklaring, misschien kan de output van de TV op mono staan maar zonder merk en types blijft dat gokken.

[Voor 11% gewijzigd door FeaR op 27-05-2023 09:24]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Timo2004
Oké super bedankt vanavond ff testen!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee