Wired in-ear usb headset met microfoon voor computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik zoek een alternatief voor mijn Razer Ifrit headset (voor als ie t begeeft en niet meer beschikbaar zou zijn).

Mijn gebruik: tijdens multiplayer vliegen in MSFS2020 met een Reverb G2 VR bril op waarbij spraak via Discord.
Ik heb een bluetooth headset geprobeerd maar MSFS2020 schakelt (alleen bluetooth headsets!) die steeds uit zodra ik vlieg in MSFS2020 (terwijl de sim staat ingesteld op geluid via mijn JBL speakers via een aparte geluidskaart). Als ik mijn VR bril afzet (om op een monitor bv navigatiegegevens op te zoeken) dan wil kunnen blijven praten en het geluid van Discord horen em niet eerst mijn headset af hoeven doen (wat bij een over-ear headset moet).

Aan al deze eisen wordt voldaan met de ifrit Razer headset. Ik heb nog geen alternatief kunnen ontdekken. Voldoet perfect. Alleen bij 1 winkel te koop, dus ik koop waarschijnlijk nog een reserve exemplaar voor als ie ooit stuk gaat.

Als iemand een alternatief weet?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2