Mijn GA app was halverwege vanochtend ineens helemaal leeg. Vanochtend vroeg nog gebruikt (werk), toen stond alles erin. Daarna uurtje later was alles weg. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Vreemd, maar heb je ook aangegeven dat je dit in de cloud wilt opslaan? Het hoeft volgens mij niet.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Ik heb de app al een jaar of 3-4 op de telefoon staan, zelfs overzetten naar andere telefoon is goed gegaan, dat maakt het vreemd. Was benieuwd of andere dit ook eens hebben meegemaakt.AW_Bos schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:36:
Vreemd, maar heb je ook aangegeven dat je dit in de cloud wilt opslaan? Het hoeft volgens mij niet.
Ik gebruik overigens Apple iPhone 14pro.
De app is vandaag niet geupdated. Eerder wel, daar is alles nog goed gegaan...yasik Gursu schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:49:
Heeft u de app bijgewerkt?