Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen komende zes jaar, spellen als Diablo 4, Path of Exile 2, een shooter. Hoeft niet op max setting/resolutie, medium is prima.
Moet wel een beetje stil zijn, kleine kinderen en middel grote vrouw die slapen als ik game
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs Max 1100 exclusief assemblage. Twee linkerhanden, alles ontploft wat ik aanraak, ik vind het niet leuk, haal me niet over zelf in elkaar te zetten. Gevolg is wel dat alle componenten bij een assemblerende leverancier aanwezig moeten zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fijn leven en voorspoed met een glimlach
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben echt een super noob op onderdelen. ik merk dat ik geen merken ken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Assemblage, dus bij één leverancier
Ga je overklokken?
Nee, eng!
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie kijken of deze onderdelen bij elkaar passen? compatible, nog wat tips voor prijs efficiënte verbeteringen. Of tips voor onderdelen die beter beschikbaar zijn bij één leverancier
Dank u wel!!!!!!!!!!
Gamen komende zes jaar, spellen als Diablo 4, Path of Exile 2, een shooter. Hoeft niet op max setting/resolutie, medium is prima.
Moet wel een beetje stil zijn, kleine kinderen en middel grote vrouw die slapen als ik game
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs Max 1100 exclusief assemblage. Twee linkerhanden, alles ontploft wat ik aanraak, ik vind het niet leuk, haal me niet over zelf in elkaar te zetten. Gevolg is wel dat alle componenten bij een assemblerende leverancier aanwezig moeten zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fijn leven en voorspoed met een glimlach
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben echt een super noob op onderdelen. ik merk dat ik geen merken ken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Assemblage, dus bij één leverancier
Ga je overklokken?
Nee, eng!
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie kijken of deze onderdelen bij elkaar passen? compatible, nog wat tips voor prijs efficiënte verbeteringen. Of tips voor onderdelen die beter beschikbaar zijn bij één leverancier
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6700 XT Challenger D 12GB | € 431,76 | € 431,76 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 45,71 | € 45,71 |
| Totaal | € 986,07 | |||
Dank u wel!!!!!!!!!!