Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral gebruikt worden voor gamen en een enkele workload zoals werken met office, outsystems. Het gamen zal samengaan met discord gebruik maar geen streaming. Ook zijn er 2 schermen aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die ik wil uitgeven zonder GPU en case is rond de 1000 a 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case: Fractal design define S
GPU: Nvidia Geforce 1060 (wil ik op een later moment vervangen)
SSD & HDD: Samsung evo 670 of 650, Basic HDD van seagate
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop hier weer enkele jaren mee vooruit te kunnen (6-8 jaar) en binnen die tijd alleen de GPU te hoeven updaten.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik niet gaan doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies en/of meningen of deze build mij gaat vermaken voor de komende jaren zonder problemen op te leveren. Zijn de componenten betrouwbaar, zijn ze "future proof", is er genoeg van alles(RAM?). Het is enige tijd geleden dat ik een pc heb gekozen en ben dus een beetje overweldigd door alle opties die er zijn.
Het systeem zal vooral gebruikt worden voor gamen en een enkele workload zoals werken met office, outsystems. Het gamen zal samengaan met discord gebruik maar geen streaming. Ook zijn er 2 schermen aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs die ik wil uitgeven zonder GPU en case is rond de 1000 a 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case: Fractal design define S
GPU: Nvidia Geforce 1060 (wil ik op een later moment vervangen)
SSD & HDD: Samsung evo 670 of 650, Basic HDD van seagate
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop hier weer enkele jaren mee vooruit te kunnen (6-8 jaar) en binnen die tijd alleen de GPU te hoeven updaten.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik niet gaan doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies en/of meningen of deze build mij gaat vermaken voor de komende jaren zonder problemen op te leveren. Zijn de componenten betrouwbaar, zijn ze "future proof", is er genoeg van alles(RAM?). Het is enige tijd geleden dat ik een pc heb gekozen en ben dus een beetje overweldigd door alle opties die er zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650E PG Riptide WiFi | € 244,90 | € 244,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.114,70 | ||