Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:27
Hoi!

Ik ben op zoek naar een kleine draadloze speaker voor op het stuur van m'n racefiets. Ik gooi nu vaak een JBL Charge 3 in m'n bidonhouder, maar dat is niet de ideale positie waardoor hij onnodig hard moet, en het neemt dus een bidonhouder in beslag, waardoor er maar één over blijft, wat bij langere ritten net matig is.

Ik rijd liever niet met oortjes in vanwege de ongewenste geluidsisolatie, en een open koptelefoon gaat niet met een helm.

Ik ben dus op zoek naar een kleine bluetooth speaker voor op het stuur. Ik zat te kijken naar:Lekker geluid, accuduur en goede montage op het stuur zijn het belangrijkst. Welke gaat het beste geluid geven? Andere goeie opties die ik mis?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 08:08
Hoi,

Ik rij geregeld met de JBL live pro in ear dingen.
Ondanks "active noise canceling" kan je hem instellen om omgeving(s) geluid te laten horen.
Dan hoor je juist veel geluid van de omgeving.
Is dat iets?

uitvoering: JBL Live Pro+ TWS (Zwart) / uitvoering: JBL Live Pro+ TWS (Beige)

Overigens, als je graag toch iets aan je stuur wilt hangen, een JBL clip 3 niet iets?

[ Voor 12% gewijzigd door Xanquezer op 25-05-2023 21:13 ]

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Al naar uitvoering: Shokz Aeropex Lunar Grey gekeken? (of vergelijkbaar). Ik gebruik deze op de racefiets. Werkt perfect. Je hebt muziek en ook nog steeds omgevingsgeluid, en past prima met een helm. (en je stoort er anderen niet mee, zoals met een blèrende speker....)

[ Voor 14% gewijzigd door Microkid op 25-05-2023 21:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-07 13:26
Je kunt in de pricwatch filteren op hoofdtelefoons met botgeleiding categorie: Hoofdtelefoons die dus niet over of in je oor zitten, maar net voor je oren tegen bot aan drukken om zo het geluid over te brengen zonder de verdere werking van je oren te verminderen.

Dit is ook wat @Microkid aanraadt, maar via de link kun je dus ook meerdere merken en modellen vergelijken.

Lijkt mij inderdaad wenselijker dan een speaker die iedereen om je heen ook kan horen

[ Voor 7% gewijzigd door youridv1 op 31-05-2023 15:25 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:46
Balance schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:05:

Lekker geluid, accuduur en goede montage op het stuur zijn het belangrijkst. Welke gaat het beste geluid geven? Andere goeie opties die ik mis?
Nee hoor. De omgeving niet tot last zijn is nog belangrijker. Daarna veiligheid. Weer daarna wellicht ‘lekker geluid’ en accuduur.

Ik raad je aan naar oordopjes of een hoofdtelefoon te kijken met passthrough. Of gewoon de standaard oordopjes (niet-in-ears met rubber), zoals de EarPods of airpods van Apple. Die laten vrijwel alles van buiten ook door, terwijl het leuke meisje met de hond in alle rust haar hond kan uitlaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:31

FreakNL

Well do ya punk?

Hahaha het moet niet gekker worden… Doet me denken aan die ene automobilist bij het verkeerslicht die perse wil laten weten wat voor herrie hij/zij luistert

Doe gewoon lekker 1 oordopje in.

[ Voor 45% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2023 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:28
Als de botgeleiding geen optie is zou je ook nog naar de Sony Linkbuds kunnen kijken. Door hun bijzondere vorm laten ze omgevingsgeluid door maar zitten ze niet achter je oor langs. In mijn ervaring zit dit prettiger. Denk een stukje persoonlijke voorkeur.

Oost west 127.0.0.1 best

Pagina: 1