Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralfefernandes1
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-05 11:05
Hallo Tweakers,

Ik zit in een nogal lastige situatie en kan wel wat advies gebruiken. Ik heb ongeveer drie weken geleden een sollicitatiegesprek gehad voor een backend developer functie bij bedrijf A. Het gesprek verliep naar mijn gevoel erg goed en ik had zelfs de indruk dat ik aangenomen zou worden. Tot mijn verrassing kreeg ik een week later echter een e-mail waarin stond dat ik een assessment moest afleggen.

Ik heb dit assessment twee weken geleden afgerond en wacht sindsdien op een reactie. De vacature voor de positie bij bedrijf A is sinds maandag niet langer actief op Facebook, maar staat nog steeds als openstaand op hun website.

Tegelijkertijd heb ik een aanbod ontvangen van bedrijf B. Ik ben aangenomen en het enige dat ik nog moet doen is het contract tekenen. Hoewel dit een goede mogelijkheid is, is mijn voorkeur eigenlijk om bij bedrijf A te werken.

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Zou ik contact opnemen met bedrijf A om te vragen naar de status van mijn sollicitatie? Of zou ik gewoon moeten afwachten en zien wat er gebeurt? En hoe zit het met bedrijf B - hoe lang kan ik redelijkerwijs wachten voordat ik hun aanbod accepteer of afwijs?

Alle inzichten, adviezen en persoonlijke ervaringen zijn welkom!

Bedankt,
Fernando

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zou je bij B willen werken als je bij A niet aangenomen wordt?

Ik zou in deze situatie contact opnemen met A en aangeven dat je meerdere sollicitaties hebt lopen, en komende week woensdag een beslissing wil nemen, in verband met het naderende einde van de maand. Als ze daar positief op reageren, kun je tegen B zeggen dat je woensdag een beslissing neemt en nog heel even wil nadenken.

Minder netjes is om B nu te tekenen en dan alsnog van het aanbod af te zien als je ook bij A wordt aangenomen, maar dat is niet zo chique. Je staat wel in je recht, je kunt in principe in je proeftijd ontbinden (als er een proeftijd is).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:50

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
2 weken na assessment niets gehoord?
Das echt wel heel slecht. Kan sowieso geen kwaad om er een belletje aan te wagen….

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +4Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik zou sowieso A bellen en laten weten dat je meer hebt lopen. Als ze je echt willen hebben gaan zij nu harder voor jou lopen en de boel rond maken. En anders heb je je duidelijkheid en kan je met bedrijf B in zee.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• OscarK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:20
Als je 2 weken na de assessment nog niets hebt gehoord dan sta je waarschijnlijk op de reservelijst. Vermoedelijk is het bedrijf in gesprek met een andere kandidaat en als deze afhaakt dan benaderen ze jou.

Ik zou er een belletje aan wagen om te vragen waar je staat en om aan te geven dat je een ander aanbod hebt welke je niet lang meer kan en wil laten wachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ralfefernandes1 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:55:
Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Zou ik contact opnemen met bedrijf A om te vragen naar de status van mijn sollicitatie? Of zou ik gewoon moeten afwachten en zien wat er gebeurt? En hoe zit het met bedrijf B - hoe lang kan ik redelijkerwijs wachten voordat ik hun aanbod accepteer of afwijs?
Hoi Fernando, allereerst succes met je gesprekken :)

ik had na 1 week bij A al even gebeld of ze de uitslag inmiddels binnen hadden en of ze kunnen aangeven op welke termijn ze kunnen reageren.

Afhankelijk van het eerste gesprek had ik daar ik naar alle waarschijnlijkheid even gewoon openheid van zaken gegeven met betrekking tot jouw mogelijkheden bij partij B.

Maar ik zit niet in de IT-elarij dus in mijn hoek (openbaar bestuur) kan daar anders mee over gedacht worden.

Ik ben met dit soort zaken vrij pro-actief van mijn kant. Als ik Partij A zou zijn, dan hield ik mijn sollicitanten regelmatig op de hoogte van de stand van zaken. Of dat nu een mailtje of belletje is maakt niet uit.
Assesment binnen? Even contact dat ze verder gaan en verwachting over een termijn waarbinnen ze reageren.

Zo'n sollicitatie proces is toch altijd een beetje een spannende aangelegenheid voor de sollicitant.

Maar goed.....allicht ben ik wel te ouwerwetsch :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Ben zelf backend'er, als ik al een week niets zou horen van een potentiële opdrachtgever dan vielen ze voor mij direct af. Óf je bent tweede keuze óf het bedrijf boeit het allemaal niet. Grote rode vlag voor mij, want waarom zouden ze verder in je loopbaan wel naar je omkijken.

De vraag- en aanbodmarkt ligt momenteel flink in het voordeel van de werknemer, vergeet dat niet. Bedrijven smeken om medewerkers en als je op deze manier al met kandidaten omgaat dan zegt dat genoeg over hoe het bedrijf in elkaar steekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je bij A niet wordt aangenomen ga je dan bij B werken omdat het werk je wel interessant lijkt of omdat de schoorsteen moet blijven roken? In dat laatste geval zou ik toch opzoek gaan naar een bedrijf C..

Verder zou ik bedrijf A bellen voor een status update.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

Waarom heeft het je voorkeur bij een bedrijf te werken wat tijdens de sollicitatie al volkomen kut communiceert?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

ouweklimgeit schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:14:
Ben zelf backend'er, als ik al een week niets zou horen van een potentiële opdrachtgever dan vielen ze voor mij direct af. Óf je bent tweede keuze óf het bedrijf boeit het allemaal niet. Grote rode vlag voor mij, want waarom zouden ze verder in je loopbaan wel naar je omkijken.

De vraag- en aanbodmarkt ligt momenteel flink in het voordeel van de werknemer, vergeet dat niet. Bedrijven smeken om medewerkers en als je op deze manier al met kandidaten omgaat dan zegt dat genoeg over hoe het bedrijf in elkaar steekt.
Ik hoorde een week of wat ook niets van een potentiele werkgever. Bleek de manager in het ziekenhuis te liggen. Tjah, dan begrijp ik ook wel dat mijn sollicitatie even iets langer duurde.
En nu werk ik er fijn al 6 maanden.

Wat ik dus wil zeggen; geen reactie betekend niet dat het bedrijf rot is, of dat ze je niet willen of dat er andere mensen beter zijn of whatever. Fouten maken is menselijk, overdracht is soms niet ok ofzo. Zelf contact opnemen is iig wel een eerste stap.

[Voor 13% gewijzigd door Bezulba op 26-05-2023 08:36]

blup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:43
Wat anderen al zeggen, gewoon even bellen en de situatie uitleggen. Ik zou echter niet te lang wachten met B. Een telefoontje als in: Ik heb een aanbod van een ander bedrijf, ik zou liever voor jullie kiezen, maar als het hem niet gaat worden dan hoor ik dat graag snel, dan kan ik door voor bedrijf B.

Ik heb het in het verleden ook eens bij de hand gehad, en ik mocht meteen langskomen bij A om te tekenen. Als in een paar uur later.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ralfefernandes1
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:19:
Als je bij A niet wordt aangenomen ga je dan bij B werken omdat het werk je wel interessant lijkt of omdat de schoorsteen moet blijven roken? In dat laatste geval zou ik toch opzoek gaan naar een bedrijf C..

Verder zou ik bedrijf A bellen voor een status update.
Ik zou zeker bij bedrijf B kunnen werken, maar daar zou ik continue onderweg zijn naar klanten. Bij Bedrijf A daarentegen. Werk ik hoofdzakelijk op kantoor 3n krijg ik ook de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:18:
[...]

Ik zou zeker bij bedrijf B kunnen werken, maar daar zou ik continue onderweg zijn naar klanten. Bij Bedrijf A daarentegen. Werk ik hoofdzakelijk op kantoor 3n krijg ik ook de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
ff de knuppel in het hoenderhok.....waarom bel je die lui nu niet even?

gewoon even vragen...joh, wat is de stand van zaken......maandag is iedereen en vrij en ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben :)

"we zijn er nog niet uit" is ook een antwoord :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweaker3769
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 29-05 18:17
Hoe zie je het eigenlijk voor je als ze je maandag (29e) een aanbod doen + concept contract opsturen?
Lijkt mij weinig tijd om nog te onderhandelen / een aantal belangrijke passages in/uit het contract te krijgen.
Daar op voorbereid?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralfefernandes1
Fraggert schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:22:
[...]

ff de knuppel in het hoenderhok.....waarom bel je die lui nu niet even?

gewoon even vragen...joh, wat is de stand van zaken......maandag is iedereen en vrij en ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben :)

"we zijn er nog niet uit" is ook een antwoord :)
Ik ga zeker nu bellen. Want via GitHub heb ik kunnen checken dat ze afgelopen maandag mijn werkstuk hebben gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:32:
[...]

Ik ga zeker nu bellen. Want via GitHub heb ik kunnen checken dat ze afgelopen maandag mijn werkstuk hebben gezien.
ik heb geen idee wat je daar mee bedoelt (#generatiekloof) maar ik hoop dat ze je iets wijzer kunnen maken :P ga je in elk geval wat lekkerder je weekend in dan in spanning te zitten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
evilution schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:24:
Waarom heeft het je voorkeur bij een bedrijf te werken wat tijdens de sollicitatie al volkomen kut communiceert?
Omdat de kwaliteit van de hr-afdeling misschien weinig zegt over hoe leuk het werk, het team en de leidinggevende zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tweaker3769 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:31:
Hoe zie je het eigenlijk voor je als ze je maandag (29e) een aanbod doen + concept contract opsturen?
Lijkt mij weinig tijd om nog te onderhandelen / een aantal belangrijke passages in/uit het contract te krijgen.
Daar op voorbereid?
jij moet werken op 2de pinksterdag? :P ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ralfefernandes1
Ik heb toch uiteindelijk gebeld. Ik kreeg aan de telefoon te horen dat ik uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek. Ze willen nog "inhoudelijk" met mij praten.

Ik vind het toch spannend

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:15:
Ik heb toch uiteindelijk gebeld. Ik kreeg aan de telefoon te horen dat ik uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek. Ze willen nog "inhoudelijk" met mij praten.

Een 2de gesprek is beter dan geen verder gesprek :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-05 21:10

Op zich positief, maar nu gaat het waarschijnlijk wel definitief niet deze maand meer gebeuren. Is deze partij voor jou een maand extra wachten op de overstap waard? Dat zou ik nog wel even overwegen in jouw beslissing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 12:05
Er gaan wel wat alarm bellen bij mij af, volgens mij kijken ze gewoon hoe ver ze kunnen komen en bieden je eventueel een mager contract aan.

Heb je jouw salaris eis al met ze gedeeld?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 11:24

LankHoar

Langharig tuig

Gaven ze een reden waarom ze zelf niet terugkoppelden en jouw telefoontje voor een update zorgde? En wanneer is dat tweede gesprek dan? Ze lijken zich niet echt druk te maken om je binnen te halen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ralfefernandes1
GrooV schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:52:
Er gaan wel wat alarm bellen bij mij af, volgens mij kijken ze gewoon hoe ver ze kunnen komen en bieden je eventueel een mager contract aan.

Heb je jouw salaris eis al met ze gedeeld?
2 weken geleden had ik al aangegeven hoeveel ik wens te verdienen. Maar het bedrijf is gevestigd in Rotterdam. Vorig week werd Feyenoord kampioen en ook in verband met Ascension Day* ging ik ervan uit dat hierdoor konden ze mij niet tijdig op de hoogte stellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:00:
[...]

2 weken geleden had ik al aangegeven hoeveel ik wens te verdienen. Maar het bedrijf is gevestigd in Rotterdam. Vorig week werd Feyenoord kampioen en ook in verband met Ascension Day* ging ik ervan uit dat hierdoor konden ze mij niet tijdig op de hoogte stellen.
Ja net als met Carnaval half Brabant uit de running is, is Rotterdam al een week of twee onbereikbaar door de Feyenoordfeesten en de viering van de tenhemelvaring van onze lieve heer. Je zal dinsdag wat horen.

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralfefernandes1
LankHoar schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:58:
[...]

Gaven ze een reden waarom ze zelf niet terugkoppelden en jouw telefoontje voor een update zorgde? En wanneer is dat tweede gesprek dan? Ze lijken zich niet echt druk te maken om je binnen te halen.
Het tweede gesprek vindt volgende week plaats

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralfefernandes1
LankHoar schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:58:
[...]

Ze hadden wel de reden aangegeven. Maar omdat ik toch hoorde dat ik toch volgende week uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek, heb ik niet zo goed gehoord wat de reden was dat het zo lang duurde voor een terugkoppeling. Maar ik ga zeker volgende week vragen wat de reden was... Op basis hiervan ga ik kijken of het wel verstandig is om bij dit bedrijf aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:08:
[...]

Ze hadden wel de reden aangegeven. Maar omdat ik toch hoorde dat ik toch volgende week uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek, heb ik niet zo goed gehoord wat de reden was dat het zo lang duurde voor een terugkoppeling. Maar ik ga zeker volgende week vragen wat de reden was... Op basis hiervan ga ik kijken of het wel verstandig is om bij dit bedrijf aan de slag te gaan.
Weet wel dat hoe HR van een bedrijf doet niet zo heel veel zegt over de rest van het bedrijf. Misschien zitten daar luiwammessen of zijn er mensen ziek. Ik ben ook snel geneigd om te zeggen "als ik niet binnen dan en dan iets hoor, dan hoef ik niet eens voor zo'n bedrijf te werken", maar een slechte HR afdeling betekent niet gelijk een slecht bedrijf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 17:54
Thomas schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:32:
[...]

Weet wel dat hoe HR van een bedrijf doet niet zo heel veel zegt over de rest van het bedrijf. Misschien zitten daar luiwammessen of zijn er mensen ziek. Ik ben ook snel geneigd om te zeggen "als ik niet binnen dan en dan iets hoor, dan hoef ik niet eens voor zo'n bedrijf te werken", maar een slechte HR afdeling betekent niet gelijk een slecht bedrijf.
Precies dit. Zeker als bedrijf A een grote multinational is, dan duren die processen nou eenmaal wat langer. Van sollicitatie tot startdatum bij mijn huidige bedrijf (een de grootste multinationals in NL) zat ruim 6 maanden. Niet dat het een slechte HR afdeling is, maar vooral door de hoeveelheid sollicitaties, processen, dimensies in een dergelijke matrix organisatie duurt het gewoon langer. Proactief zijn wordt altijd gewaardeerd en straalt senioriteit en zelfverzekerdheid uit.

Succes!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:24
Hey Ralf, ik heb het idee dat je enorm confrontatie vermijdend bent(een simpel belletje kwam niet in je op) en gezien hoe dit bedrijf met jou omgaat zou ik je adviseren dit lekker als een gepasseerd station te behandelen. Op zich zou het misschien prima werken zijn, maar het is overduidelijk dat je dan wel voor jezelf meer moet opkomen en ik weet niet of dit bij jou als persoon past. Twee weken niks laten horen nadat ze van jou je persoonlijke tijd opeisen dmv een assessment vind ik echt bij de beesten af onbeschoft. Dit zegt enorm veel over dit bedrijf. Als ze je echte wilden hebben hadden ze er werk van gemaakt. Wijze les voor jou de volgende keer vraag je wel hoe lang het duurt voordat ze een reactie sturen op een assessment. Dan maken ze maar tijd vrij.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Ralfefernandes1
mannowlahn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:06:
Hey Ralf, ik heb het idee dat je enorm confrontatie vermijdend bent(een simpel belletje kwam niet in je op) en gezien hoe dit bedrijf met jou omgaat zou ik je adviseren dit lekker als een gepasseerd station te behandelen. Op zich zou het misschien prima werken zijn, maar het is overduidelijk dat je dan wel voor jezelf meer moet opkomen en ik weet niet of dit bij jou als persoon past. Twee weken niks laten horen nadat ze van jou je persoonlijke tijd opeisen dmv een assessment vind ik echt bij de beesten af onbeschoft. Dit zegt enorm veel over dit bedrijf. Als ze je echte wilden hebben hadden ze er werk van gemaakt. Wijze les voor jou de volgende keer vraag je wel hoe lang het duurt voordat ze een reactie sturen op een assessment. Dan maken ze maar tijd vrij.
Klopt ik ben iemand die graag confrontatie vermijd.

Vandaag heb ik inmiddels een contractvoorstel ontvangen.

Ik ga dit weekend en de rest van de week, de tijd nemen om het aanbod te bestuderen.

Ze hebben ook inmiddels hun excuus aangeboden voor de late reactie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ralfefernandes1 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:22:
[...]

Klopt ik ben iemand die graag confrontatie vermijd.

Vandaag heb ik inmiddels een contractvoorstel ontvangen.

Ik ga dit weekend en de rest van de week, de tijd nemen om het aanbod te bestuderen.

Ze hebben ook inmiddels hun excuus aangeboden voor de late reactie.
Leuk man, nou hopen dat het je past want dit is de toko waar je graag heen wilde, we horen het graag wat je beslist.

Fiin weekend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:47
woutertjez schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Precies dit. Zeker als bedrijf A een grote multinational is, dan duren die processen nou eenmaal wat langer. Van sollicitatie tot startdatum bij mijn huidige bedrijf (een de grootste multinationals in NL) zat ruim 6 maanden. Niet dat het een slechte HR afdeling is, maar vooral door de hoeveelheid sollicitaties, processen, dimensies in een dergelijke matrix organisatie duurt het gewoon langer. Proactief zijn wordt altijd gewaardeerd en straalt senioriteit en zelfverzekerdheid uit.

Succes!
En tegelijkertijd hoeft dat niet. Zowel mijn vorige als huidige baan is bij een grote multi-national. Bij beide banen was het voor mij het gehele proces rond in ~3 weken tijd, van indienen sollicitatie naar gesprekken, en acceptatie van aanbod.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tweaker3769
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 29-05 18:17
Fraggert schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:36:
[...]

jij moet werken op 2de pinksterdag? :P ;)
Bedankt dat je deze ondernemer er even op wijst dat het maandag 2e pinksterdag is haha |:( :P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee