Ik heb een desktop met daarop een usb toetsenbord en usb muis en nog eens 2 minitoren aangesloten op hdmi kabels.
Nu werkte mijn vrouw hierook op via de zaak.
Helaas is de zaak van mijn vrouw overgegaan op een laptop.
Ik dacht dat ik dan aan een dockingstation genoeg had.
Dus een dell dockingstation wd19tb (2e hands) aangeschaft, maar volgens mij heb ik daar niet genoeg aan.
Ik wil eigenlijk dat als mijn vrouw de usb-c van de dockingstation in de laptop doet dat ze dan gebruik kan maken van de 2 monitoren en het toetsenbord en de muis.
En als ik de desktop (pc) opstart (en de laptop weg is) dat ik dan niets hoeft te veranderen en ik ook gewoon van het toetsenbord en muis en de 2 monitoren gebruik van kan maken.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd, anders hoor ik graag van jullie.
Nu werkte mijn vrouw hierook op via de zaak.
Helaas is de zaak van mijn vrouw overgegaan op een laptop.
Ik dacht dat ik dan aan een dockingstation genoeg had.
Dus een dell dockingstation wd19tb (2e hands) aangeschaft, maar volgens mij heb ik daar niet genoeg aan.
Ik wil eigenlijk dat als mijn vrouw de usb-c van de dockingstation in de laptop doet dat ze dan gebruik kan maken van de 2 monitoren en het toetsenbord en de muis.
En als ik de desktop (pc) opstart (en de laptop weg is) dat ik dan niets hoeft te veranderen en ik ook gewoon van het toetsenbord en muis en de 2 monitoren gebruik van kan maken.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd, anders hoor ik graag van jullie.