Toon posts:

Razer BoomSlang 2000, leuk ding, maar schoonmaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik die muis nu schoonmaken?
ik kan hem geen eens openschoeven.

Ik heb de 3 onder delen die er inzitten schoongemaakt + balletje + onderkant muis + muis mat maar m'n muis blijft vreemd doen (hij hapert heel erg, kan niet meer nauwkeurig richten etc.)

Normaal schoefde ik een muis altijd open en haalde alle electronica er uit en maakte hem schoon met water, maar bij deze gaat dat niet, schoefjes zitten onder een plastic laagje wat er voor zorgt dat de muis beter glijd :(

Iemand enig everaring mee hoe ik deze muis schoonmaak??

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De 3 "rollertjes" die er in zitten + het balletje zou eigenlijk toch genoeg moeten zijn? Ik zie niet in waarom je een muis schoonmaakt met water :?

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb de 1000 (2000 vond ik overdreven gevoelig) en had daar ook last van.
ik heb em een paar dagen geleden schoon gemaakt, alleen die drie wieltjes die er in zitten en de bal, en hij doet et weer prima.
probeer em es schoon te maken met alcohol - staat in de handleiding.. toch? ..ben te lui om te checke :)

Max

Verwijderd

Kheb zelf ook de BS2k, en het enige wat ik schoonmaak is de 3 rollertjes en het balletje. en het oppervkla waar die over glijdt.. en als ie begint te haperen.. is dat een teken om hem ff goed schoon te maken.

verder prima muisje :)
(on the fly sensitivity vinnik een uitvinding ! :)

edit:

Bijdeweg..
het lijkt mij niet verstandig te proberen de muis op te krijgen.. ik heb het een tijdje geleden geprobeerd (zelfde soort kuren als jij nu noemt).. maar dat wou echt niet zonder iets te forceren.. ennuh.. electronica en water is meestal een slecht idee. aangezien water geleid (ja.. puur/demi water ook.)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ja is echt heel handig, ik speel nu op 8.5 (1000!), dat vind ik gevoelig genoeg :)
ze zeggen dat als je op 10 speelt met de 2000 echt heel goed bent, maar dat klopt nie, ik ben nu al heel goed :P :) :D 8-)

Max

• LauPro
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Het is muis neem ik aan? Doe hem in de wasmachine! (nee werkt echt!)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

ruilen?....krijg je mijn logitech optical eye >:)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 19:12 schreef laupro het volgende:
Het is muis neem ik aan? Doe hem in de wasmachine! (nee werkt echt!)
Dat lijkt me niet zo "heel erg" goed voor de muis ;)

• LauPro
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op zondag 02 september 2001 19:28 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo "heel erg" goed voor de muis ;)
Pff misschien meteen rede voor een nieuwe! ;)

Maar het werkt wel hor, je moet het natuurlijk niet op 60 graden doen maar op 30 perfect! Ik heb het ook gedaan, helemaal vetvrij enzo

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 19:49 schreef laupro het volgende:

[..]

Pff misschien meteen rede voor een nieuwe! ;)

Maar het werkt wel hor, je moet het natuurlijk niet op 60 graden doen maar op 30 perfect! Ik heb het ook gedaan, helemaal vetvrij enzo
klopt ik doe mijn pc ook in de vaatwasser werkt super >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 18:41 schreef Lamp het volgende:
Kheb zelf ook de BS2k, en het enige wat ik schoonmaak is de 3 rollertjes en het balletje. en het oppervkla waar die over glijdt.. en als ie begint te haperen.. is dat een teken om hem ff goed schoon te maken.

verder prima muisje :)
(on the fly sensitivity vinnik een uitvinding ! :)

edit:

Bijdeweg..
het lijkt mij niet verstandig te proberen de muis op te krijgen.. ik heb het een tijdje geleden geprobeerd (zelfde soort kuren als jij nu noemt).. maar dat wou echt niet zonder iets te forceren.. ennuh.. electronica en water is meestal een slecht idee. aangezien water geleid (ja.. puur/demi water ook.)

dat zijn dus de 3 dingen waar ik het over had, normaal werkt dat goed, maar nu happert die dus echt (hij is een maand oud)

Verwijderd

Topicstarter
heb ut opgelost door een muismat met stoffe boven kant te gebruiken. Wat ik overigens wel vreemd vind, omdat de ander muismat heel schoonwas (zoals ik het eigenlijk altijd deed) en in een keer deed de muis het er heel slecht op.

Maarja... probleem is verholpen en dat is het belangrijkste.

Verwijderd

dat is idd vaag..
zelf heb ik heel lang wel een stoffen muismat gebruikt.. maar dat ging zo stroef (naja.. in vgl geen muismat :) )

tegenwoordig heb ik geen muismat (gewoon op mijn bureau), en dat gaat echt prima.. ik moet alleen wat vaker schoonmaken. anders moet je ff bij Razor navragen of andere dat ook hebben, en ze daar iets weten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 10:46 schreef TheMAzTER het volgende:
heb ut opgelost door een muismat met stoffe boven kant te gebruiken. Wat ik overigens wel vreemd vind, omdat de ander muismat heel schoonwas (zoals ik het eigenlijk altijd deed) en in een keer deed de muis het er heel slecht op.

Maarja... probleem is verholpen en dat is het belangrijkste.
:(

Dit hielp dus maar een dag, hij heeft het nu weer ;( GRRRRRRRRRRRRRr
Pagina: 1