advertorials verbergen met custom CSS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:18
Helaas is sinds vandaag mijn snippet voor het verbergen van advertorials (advertenties vermomd als nieuwsartikel) op last van Tweakers verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
LA-384 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:41:
Helaas is sinds vandaag mijn snippet voor het verbergen van advertorials (advertenties vermomd als nieuwsartikel) op last van Tweakers verwijderd.
Hhmmm, tot zover dus de vrijheid om de website met custom-CSS aan te passen aan je eigen wensen. Wat was het argument dat er gebruikt werd? Werd er nog verwezen naar iets in de algemene voorwaarden waarmee ze deze snippet konden verbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:18
vanaalten schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:30:
[...]

Hhmmm, tot zover dus de vrijheid om de website met custom-CSS aan te passen aan je eigen wensen. Wat was het argument dat er gebruikt werd? Werd er nog verwezen naar iets in de algemene voorwaarden waarmee ze deze snippet konden verbieden?
Er werd verwezen naar; https://tweakers.net/info/over-tweakers/verdienmodel/

En gewezen op de abonnementen die geen reclame geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er staat letterlijk dit bij de Custom CSS feature:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9kfC5ywLtes2SwRlvaqhkiqDiRs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/alU4Uz9Yfzp19Jal4yX3qQyD.png?f=user_large

Dus dat advertorials verbergen niet is toegestaan lijkt me vrij evident. Verder ga ik dit even afsplitsen naar een apart LA topic, aangezien dit niets te maken heeft met het showen van custom CSS.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr