Op maandag 03 september 2001 12:58 schreef paQ het volgende:
Ten tweede vind ik dat je dit soort dingen in een prive-sfeer aan een van de mods zou moeten melden, en niet zomaar ineens op het forum knallen.
Waarvoor heet dit forum dan LA?

Diegene met het bewuste icoontje voelt zich nu waarschijnlijk behoorlijk aangevallen hierdoor. En indien hij/zij geen intentie heeft de doelen en daden van de Unabomber na/op te volgen, vind ik dat een totaal misplaatste en openbare aanval, die gewoon achterwege had moeten blijven.
VRAAG in dat geval gewoon of de user een ander icoontje zou willen gebruiken, dat voor sommige mensen in dit forum minder schokkend overkomt, en biedt je excuses aan voor de gemaakte ophef omtrent deze user....
dit was brandpunt
Het gaat mij niet om de user maar om het icoon.
Volgens de adjes is dit niet erg om een moordenaar als icoon te hebben.
neogater:
Ik mis het even, wat is hier mis mee dan?

Johnny Appelseed :
Sja, kan me niet voorstellen dat iemand daar last van heeft.
De unabomber was geen fris mannetje natuurlijk, maar dat plaatje kan gewoon vind ik...
En als je dit topic DOORLEEST zie je dat er mensen zijn die het er dus wel over eenszijn dat dit icoon weg moet.
ff nog een quote:
Op zondag 02 september 2001 19:36 schreef insoft het volgende:
Maar ik kan me herinneren dat een tijdje geleden een icoontje van Usama Bin Laden weg moest.
Als de crew bij hun standpunt van toen blijft, dan moet dit icoontje weg blijven.
nou vondt insoft het zelf een beetje onzin om dit icoon weg te halen, maar gaf dit wel mee.
En zo zie ik het daarom Posten in LA.
En ik ga geen excuus maken op de betrokken user want ik heb gezegt dat het icoon niet kan.
En ofdat de user het leuk vindt dat hij mensen heeft vermoord, dat zal wel niet.
En ik heb geen probleem met de betrokken user alleen met modenaars als icoon.