Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dit idee is al heel vaak voorbij gekomen in LA, en elke
keer was de conclusie dat dit niet wenselijk is. Helaas
Voor een slotje kun je een verzoek indienen in SU, en dan kan ie eventueel gesloten worden door een mod als het nodig blijkt.
keer was de conclusie dat dit niet wenselijk is. Helaas
Voor een slotje kun je een verzoek indienen in SU, en dan kan ie eventueel gesloten worden door een mod als het nodig blijkt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
* LauPro had de search niet gebruikt -> excuses
Waarom is dit dan geen goed idee?
Waarom is dit dan geen goed idee?
maar als ik extra info wil posten en ik begin een nieuwe dan krijg ik duizende mensen die zeggen gebruik de search want er bestaat al een topic daarover.
En dan doe ik dat en ik kom bij jouw topic en daar kan ik ook niks posten, FUCK man wat moet ik nou?
En dan doe ik dat en ik kom bij jouw topic en daar kan ik ook niks posten, FUCK man wat moet ik nou?
Dit is een van de redenen waarom. Een slotje op een topic waarin iemand antwoord heeft gekregen is niet nodig, want iemand met een soortgelijk probleem kan er nog in reageren. Daarbij is het uiteraard wel wenselijk dat mensen geen oude topics met nutteloze posts omhoog gaan schoppen, maar dat is een kwestie van gezond verstand.Op zondag 02 september 2001 18:19 schreef KingOfRnR het volgende:
maar als ik extra info wil posten en ik begin een nieuwe dan krijg ik duizende mensen die zeggen gebruik de search want er bestaat al een topic daarover.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik leg me erbij neer...
Er zijn veel ideeen die al eerder besproken zijn, maar ideeen blijven altijd welkomOp zondag 02 september 2001 18:32 schreef laupro het volgende:
Ik leg me erbij neer...
Er is nog een reden. Er kan een leuke discussie aan de gang zijn, in het door jou ge-opende topic. Dat zou je dan zomaar op slot kunnen gooien, en dat is niet de bedoeling.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Da's volgens mij ook omdat er mensen zijn die hun gelijk niet kunnen krijgen. Om "tegen-argumenten" te voorkomen zouden ze dan hun topic kunnen sluiten.
Concrete Loop Watercooling
Ik vind dit ook een slecht ID! Op GoT lopen er modjes rond om topics/posts in de gaten te houden. Op deze manier krijgt de gebruiker meer rechten en dan wordt het gewoon een zooitje. Nee laat 't gewoon lekker hoe 't nu is
Tis ideeën!Op zondag 02 september 2001 18:42 schreef Exirion het volgende:
[..]
Er zijn veel ideeen die al eerder besproken zijn, maar ideeen blijven altijd welkom
Maar ik heb nog iets en dat heetf te maken met je Signature, die komt soms wat omhoog omdat er te bijnig tekst in een bericht staat dit vind ik niet mooi.
Correctie:Op zondag 02 september 2001 19:09 schreef laupro het volgende:
[..]
Tis ideeën!
Maar ik heb nog iets en dat heetf te maken met je Signature, die komt soms wat omhoog omdat er te bijnig tekst in een bericht staat dit vind ik niet mooi.
Het is ideeën: Volledige zinnenHet is ideeën!
Maar ik heb nog iets en dat heeft te maken met je signature,
die komt soms wat omhoog omdat er te weinig tekst in een bericht staat.
Dat vind ik niet mooi.
heeft: ft waren omgedraait
signature: het is geen naam dus kleine letter
weinig: daar stond "bijnig"
En nog wat zin's aanpassingen
[/mierenneukers-mode]
Op zondag 02 september 2001 19:09 schreef laupro het volgende:
Dat weet ik, maar ik heb geen zin om de hele dag overal trema's enzo bij te gaan zettenTis ideeën!
En het probleem is...Maar ik heb nog iets en dat heetf te maken met je Signature, die komt soms wat omhoog omdat er te bijnig tekst in een bericht staat dit vind ik niet mooi.
Pagina: 1